Du skal selvfølgelig købe det du syntes opfylder dine behov og krav og matcher dine ønsker og den pris du vil betale - helt klart - uanset hvilke råd du så måtte få herinde eller andre steder.
Jeg blev blot lidt forvirret fordi der er et ret stort spring mellem lige de 2 modeller du spurgte om og så Samsungen, og dit første indlæg virkede somom du allerede havde besluttet dig fast på at det skulle være mellem disse 2 første
Ligesom
- jeg har kigget på den nye BMW og den nye Mercedes, hvilken af disse skal jeg købe ?
tak for rådene, så bliver det Suzukien...
Men det bedste råd jeg kan give dig er at glemme alt om at læse tekniske specifikationer - de opgives meget ens for alle skærme af samme type, og siger reelt absolut intet om hvordan billedet ser ud i virkeligheden på de individuelle skærme. Det bedste er at vurdere med øjnene - altså ud og kigge på så mange som muligt og se hvad der tiltaler dig i forhold til den pris du vil ofre. Der er kun en der skal være tilfreds med dit køb, og det er dig. Men derfor er du selvfølgelig alligevel velkommen til at spørge alt det du har lyst til herinde, og vi skal nok svare så godt vi kan.