|
Dansk synkronisering af “Don’t Look Up” |
Besvar |
Forfatter | ||||
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-December-2021 kl. 22:09 |
|||
Jeg blev noget overrasket da jeg så, at Netflix original-filmen “Don’t Look Up” blev præsenteret i en dansk synkroniseret udgave!
Har I en fornemmelse af at det skal til at være normen - eller er der en logisk forklaring jeg overser? |
||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
tror bare de prøver interessen af.
Det er en nej tak herfra.
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har ikke selv nogen streamingtjeneste, så jeg kan ikke sige ret meget om det. Det var min søster, som viste mig, at undertekster på Netflix var blevet mindre og dermed svære at læse. Min mistanke er overstreget, da det ser ud til at skulle være muligt at ændre tekststørrelsen... Det er bare ikke så nemt at finde...
Redigeret af mnielsen - 27-December-2021 kl. 09:36 |
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Men kan man ikke vælge tekststørrelse i ens profilopsætning (så vidt jeg husker skal man på PC for at gøre det)?
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har lige givet dit forslag videre. Men hun kunne ikke finde noget med tekststørrelse. Desværre.
|
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kig igen - Du kan nemt ændre teksterne i både størrelse og udseende :-) Hverken ovenstående eller andre titler har dog fået mindre tekster når jeg logger ind. |
||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er givet videre... Og har rettet mit første indlæg, så vi kommer tilbage på sporet igen... Min skyld, at tråden gik en smule O T!!
|
||||
||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var hbo som havde problemer med små tekster. Har ikke oplevet problmer med Netflix på atv eller Android tv
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |