|
Aiways U5 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er stdig en ID.3 i forklædning - ikke flere HK eller andet infotainment system (som Audi fik trumfet igennem til Q4)
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
|||
Så er Q4 sikkert i en anden prisklasse.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|||
Ja, den er 10.000 dyrere, men har en langt bedre finish, infotainment og køreoplevelse, end ID4. Egentlig utrolig at VW sælger nogen ID4, når man ser alternativet. |
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
|||
Er Q4 10k dyrere end ID3, det er den der er tale om? Kan se den er 95k dyrere, og derfor ikke sammenlignelig på hverken udstyr eller performance.
Redigeret af Munch - 14-December-2021 kl. 20:45 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
Tobias_P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
|||
Hej, Da jeg skulle vælge elbil nr. to som således også skulle kunne fungere når vi skal lidt længere væk, kiggede jeg en del på https://abetterrouteplanner.com/, med henblik på fastlægge hvordan det i praksis ville fungere med de forskellige modeller. Man bliver nogle gange overrasket over at ladetid i km/time i nogle tilfælde slår rækkevide og kW. Personligt synes jeg U5 har en fed størrelse og ser lækker ud, men dens ladetider vil ikke fungere for os. Ren el bil er dog den rigtige vej!
Redigeret af Tobias_P - 15-December-2021 kl. 16:54 |
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|||
Jeg sov lige lidt. Det er selvf. ID4 og Q4 der er sammenlignelige.
|
||||
![]() |
||||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
|||
Der er underskrevet Aiways :), så må vi se hvad det er for nået :)
|
||||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |