|
Løst: Apple TV taber internetforbindelse |
Besvar |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4271 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2025 kl. 19:43 |
|
I den forgangne uge er mit Apple TV 4K begyndt at tabe forbindelsen til nettet.
Det opleves når der streames, billedet bliver grynet og/eller taber helt forbindelsen. Jeg har forsøgt at nulstille Apple tv’et Jeg her forsøgt med kabel Har opgivet at opdaterer Apple TV da den går kold under vejs (afgiver melding om 50-100 timer for opdatering) Bruger jeg andre enheder opleves der ingen problemer Ideer modtages.
Redigeret af aerik - 2 timer 55 minutter siden kl. 21:22 |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du forsøgt at genstarte din router?
|
||
Mvh Jesper
|
||
Kand
Bruger Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tænker symptomet med internet bliver langsommere kan skyldes AppleTV prøver at hente opdatering og der er noget galt på dit AppleTV så cpu forbrug stiger. Har du søgt efter en måde at lave hard reset af dit AppleTV så det kan opdateres? |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har endda forsøgt at opsætte mit netværk på ny
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil prøve at se, om jeg kan finde en måde at restore den på en anden måde en normal nulstilling
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg ved, så er der kun den ene mulighed du allerede har forsøgt. Prøv evt. at koble dit ATV til et hotspot på din telefon, for at se om det gør nogen forskel.
|
||
Mvh Jesper
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg lavede et hotspot og den fejlede ikke en eneste gang. Slog den tilbage på netværket og der var fejl efter 5 min. Tak for sporet, jeg vil arbejde mig igennem og se om jeg kan finde flaskehalsen i mit netværk. (Bare sjovt det kun er atv der fejler)
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fejlen er fundet:
Efter genopsætning af mesh netværket, opdagede jeg at Apple tv’et hoppede på det fjerneste accespoint. Efter at have låst Apple TV til nærmeste accespoint, har det fungeret upåklageligt |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |