recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 3126 - Tuner forvirring ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 3126 - Tuner forvirring ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 3126 - Tuner forvirring ??
    Sendt: 07-November-2009 kl. 18:23
Hej

Jeg er forvirret !!

Jeg trykker "GUIDE" og bladrer ned til TV2 - og trykker OK - nu ser jeg TV2 - så godt så langt.

Så finder jeg på at optage det jeg ser og trykker på den røde "optage knap" - og der tændes et rec symbol i displayet - også godt nok............skulle man tro !!

Når man så skal se optagelsen, så har den dælme optaget på DR1 !! - altså har jeg åbenbart set TV2 på den ene tuner altimens den anden tuner har stået på DR1 - og Samsung har så valgt at optage på den

Det er da uden tvivl mig der gør noget forkert - men hvordan sikrer man sig at den optager på den kanal man i virkeligheden gerne vil optage ??

Mvh.
Brian S Jensen
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af ShelbyPoker ShelbyPoker skrev:

Hej

Jeg er forvirret !!

Jeg trykker "GUIDE" og bladrer ned til TV2 - og trykker OK - nu ser jeg TV2 - så godt så langt.

Så finder jeg på at optage det jeg ser og trykker på den røde "optage knap" - og der tændes et rec symbol i displayet - også godt nok............skulle man tro !!

Når man så skal se optagelsen, så har den dælme optaget på DR1 !! - altså har jeg åbenbart set TV2 på den ene tuner altimens den anden tuner har stået på DR1 - og Samsung har så valgt at optage på den

Det er da uden tvivl mig der gør noget forkert - men hvordan sikrer man sig at den optager på den kanal man i virkeligheden gerne vil optage ??

Mvh.
Brian S Jensen
Nej, du gør ikke noget forkert, men jeg vil tro, at du har slettet noget på harddisken og så går tuneren m. m. tilbage på DR 1. Du kan se det, hvis du har stået på et andet program end DR 1, mens du slettede en optagelse, så vil N&N vise DR 1. Hvis ikke du har foretaget dig noget sådant, vil boksen normalt foretage Straksoptagelsen på den kanal, du ser på.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu