|
Lærred - Over 120 tommer ? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 08:47 | |
Du virker godt nok en smule negativ på folk der gerne vil hjælpe dig? De spørger jo netop ind til tingene for at hjælpe dig. Og du kan da vel ikke forvente hjælp hvis du ikke giver dem noget igen? Held og lykke med duen. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
Hagman
Bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 21:21 | |
Jeg undskylder meget, hvis det indlæg har lydt negativt. |
||
ikeaboy
-- Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 22:19 | |
Nej jeg opfattet nu heller ikke det indlæg som negativt, dog lidt flabet , men jeg synes dog det virker til at du ikke rigtig har lyst til at hører på de råd folk giver dig herinde. Du har ligesom besluttet for hvordan og hvilken måde det skal forgår på, og så spørger du lige herinde for at hører hvad du gerne vil hører. Da du så ikke får de svar du gerne vil hører, er det som om du vælger at ignorere det, for så at forsætte med de planer du har lagt. Det giver jo ingen mening med at spørge om hjælp, hvis man ikke vil lytte til de råd man får.
Folk herinde vil jeg bare hjælpe dig, det er der hele pointen med dette forum, at man udveksler erfaringer og hjælper hinanden. Kan heller ikke forstå at du ikke bare skriver hvilken projektor det er du har tænkt dig at købe/eller har købt, det er noget nemmere at hjælpe hvis man ved hvilken projektor du har. Men jeg går ud fra det er denne her, eftersom du skriver den har 1600 lumens: http://www.eu-computer.dk/shop/lg-projektor-ah115-23381p.htm l som du linket til i en anden tråd, hvor du spurgte om hjælp til projekter køb. Hvor jeg frarådet dig at købe den, men du tilsyneladende også har valgt at overhører det råd Her i denne tråd, er rådene rimlig klare og jeg kan da også lige give mit besyv med. Jeg har prøvet IKEA rullegardiner, voksdug, alm. hvis stuevæg, midi. Gipsplade med maling og et ok kvalitets lærred fra Quality screen(4000,-) IKEA rullegardiner, voksdug og alm. hvis stuevæg, glem det !! det dur ikke. Så kan du ligeså godt også bygge din egen projektor, for det bliver ikke særlig godt. Malingen på gipspladen virker dog over al forventning super godt, så godt at jeg nærmest foræret mit Quality screen lærred væk (fik ca. 1200,- for det, og det var næsten som nyt), da jeg synes gipspladen gjorde det en del bedre faktisk. Som alle andre skriver så glem alt om 120" og 110". Hvis det skal være bare nogenlunde kvalitet, uden du skal have en ex. scaler, så er 100" max for en 720p ellers kommer det til at ligne noget der er løgn, og du vil meget hurtigt blive træt af det, når wow oplevelsen over det store billede har lagt sig, hvilket nok også sker meget hurtigt pga den dårlige kvalitet. Nogen gange passer ordsproget : Det er ikke størrelsen, det er gørelsen |
||
miffe2507
Bruger Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Sendt: 25-Juli-2009 kl. 14:46 | |
I hvilke sammenhænge passer det ikke, ikeaboy? Redigeret af miffe2507 - 25-Juli-2009 kl. 14:46 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |