|
Forum gruppe for folk der kører Skoda? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 7903 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad betyder VAG?
Ja, det er lidt mærkeligt. Men siden start "brændstof forbruget" er ikke altid nulstillet. Det kommer vist lidt an på hvor lang tid der går mellem at bilen kører.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er selv medlem af Facebook forummet. Og det er nok der du kan få mest hjælp med dine Enyaq-spørgsmål.
Der er flere der har det problem du snakker om, incl. mig selv. Det er noget der er kommet med opdatering 3.7. Du kan prøve at bremse i N engang imellem. Det gør at det er dine rigtige bremser der bliver brugt, i stedet for rekuperationen, og så bliver skiverne renset. Det virker til at kunne afhjælpe lidt |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4812 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
VAG står for de samlede mærker under VW
Volkswagen havde på den tid opkøbt forskellige små tyske bilmærker, og disse fusioner samlede bl. a. NSU og Audi i VW-koncernen, der herefter blev kaldt VAG-koncernen (VAG: Volkswagen Aktiengesellschaft).
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok Enernesio. Jeg har lige fået et tilsvarende svar på VAG forummet. Jeg er faktisk blevet "indkaldt" til software update ME3.7.
|
||
Thorvald. |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er et problem at holde bremseskiver rene på en elbil, da man er tilbøjelig til at anvende recuperation i høj grad. Man skal bare sørge for på længere ture kun at bruge bremserne.
En Tesla ejer har fortalt mig at det løses på deres biler med automatisk at øge hastigheden en smule samtidigt med at bremserne aktiveres.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aaaah ok.
|
||
Thorvald. |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fandt lige hele listen over bilmærker under koncernen Volkswagen AG:
Nye bilmærker i Volkswagen-koncernen.
I 1964 overtog Volkswagen-koncernen Auto Union med bilmærket Audi, der i dag er det næststørste i den nye organisation. Den største spanske bilfabrikant, SEAT, blev indlemmet i koncernen i 1986 og i 1991 fulgte tjekkiske Škoda. Denne udvikling toppede i 1998 med overtagelsen af Bentley, Bugatti og Lamborghini. Øverste chef for Volkswagen AG var fra 1992 Ferdinand Piëch, barnebarn af Folkevognens konstruktør, Ferdinand Porsche. Han blev i april 2002 afløst af Bernd Pischetsrieder. I Danmark importerer Skandinavisk Motor Co. mærkerne Volkswagen og Audi, mens dets søsterselskaber Skanco og Pradan Auto Import er importører af hhv. SEAT og Škoda. |
||
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja den gruppe er jeg selv medlem af. Fungere ganske okay- Man kan dog nemt få det indtryk, at Enyaq har mange fejl, for det er jo typiske fejl der bliver skrevet om. Tillykke med din Enyaq, pragtfuld bil
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes nok også at jeg bedre kan lide VAG forummet. Måske er jeg lidt gammeldags og er mere til forum formatet. Ja, Enyaq er faktisk en ganske fin bil. Kan på mange måder godt lide den - selvom jeg på nogle punkter måske stadig er mere til stationcar. Omvendt kunne jeg også godt finde på at bytte denne 2022 Enyaq til en 2025 model ny Enyaq, når minileasing perioden slutter.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har idag prøvet at sætte bilen i frigear, når jeg var oppe i fart og så bremse ned. Det gjorde jeg to gange. Det kunne faktisk godt virke som om at bilen bremser mere normalt nu.
|
||
Thorvald. |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |