recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forum gruppe for folk der kører Skoda?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forum gruppe for folk der kører Skoda?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 16 minutter siden kl. 17:06
Super Smile Det er også en god ting at gøre engang imellem, så ikke dine bremseskiver ruster. Det er lidt ærgerligt at skulle have dem skiftet, fordi man bruger dem for lidt
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 32 minutter siden kl. 17:50
Kører du i D eller B mode når du kører?

Hvis du kører i B er det regenrativ breaking, hvilket gør at bilen selv bremser lidt ned når du slipper speederen(lidt a la motorbrems). D mode triller den videre og bremser kun når du træder på bremsen.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 31 minutter siden kl. 17:51
En gang i mellem måske ja, men jeg tænker heller ikke man behøver at overdrive. Måske en gang om måneden eller noget - det finder jeg nok ud af. Når / hvis den begynder at bremse mærkeligt igen, så er det nok ved at være tid og ellers måske bare en gang om måneden - tænker jeg lidt.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 24 minutter siden kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Kører du i D eller B mode når du kører?

Hvis du kører i B er det regenrativ breaking, hvilket gør at bilen selv bremser lidt ned når du slipper speederen(lidt a la motorbrems). D mode triller den videre og bremser kun når du træder på bremsen.

Det er faktisk ikke helt rigtigt. Jeg kører i D mode som det er nu, begynder den også selv at bremse lidt i nogle situationer og det synes jeg er helt fint. Nogle gange bremser den faktisk relativt meget (nok til mig i hvert fald).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu