|
Forum gruppe for folk der kører Skoda? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super Det er også en god ting at gøre engang imellem, så ikke dine bremseskiver ruster. Det er lidt ærgerligt at skulle have dem skiftet, fordi man bruger dem for lidt
|
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører du i D eller B mode når du kører?
Hvis du kører i B er det regenrativ breaking, hvilket gør at bilen selv bremser lidt ned når du slipper speederen(lidt a la motorbrems). D mode triller den videre og bremser kun når du træder på bremsen. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7905 |
Funktioner
Tak(0)
|
En gang i mellem måske ja, men jeg tænker heller ikke man behøver at overdrive. Måske en gang om måneden eller noget - det finder jeg nok ud af. Når / hvis den begynder at bremse mærkeligt igen, så er det nok ved at være tid og ellers måske bare en gang om måneden - tænker jeg lidt.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er faktisk ikke helt rigtigt. Jeg kører i D mode som det er nu, begynder den også selv at bremse lidt i nogle situationer og det synes jeg er helt fint. Nogle gange bremser den faktisk relativt meget (nok til mig i hvert fald).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |