|
Forum gruppe for folk der kører Skoda? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super Det er også en god ting at gøre engang imellem, så ikke dine bremseskiver ruster. Det er lidt ærgerligt at skulle have dem skiftet, fordi man bruger dem for lidt
|
|||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kører du i D eller B mode når du kører?
Hvis du kører i B er det regenrativ breaking, hvilket gør at bilen selv bremser lidt ned når du slipper speederen(lidt a la motorbrems). D mode triller den videre og bremser kun når du træder på bremsen. |
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7906 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En gang i mellem måske ja, men jeg tænker heller ikke man behøver at overdrive. Måske en gang om måneden eller noget - det finder jeg nok ud af. Når / hvis den begynder at bremse mærkeligt igen, så er det nok ved at være tid og ellers måske bare en gang om måneden - tænker jeg lidt.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er faktisk ikke helt rigtigt. Jeg kører i D mode som det er nu, begynder den også selv at bremse lidt i nogle situationer og det synes jeg er helt fint. Nogle gange bremser den faktisk relativt meget (nok til mig i hvert fald).
|
|||
Thorvald. |
|||
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 212 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
VAG er og har altid været en forkortelse for Volkswagen Aktiengesellschaft. VAG-biler er således biler produceret af Volkswagen AG selv eller af helt eller delvist ejede datterselskaber. Bilmærkerne omfatter blandt andet Volkswagen, Audi, Bentley, SEAT/CUPRA, Skoda og Porsche. Da de i høj grad deler teknik, giver det mening at tale om VAG-biler som en samlebetegnelse. En Skoda Enyaq er således mere eller mindre identisk med en Audi Q4 og en Volkswagen ID.4.
Redigeret af jensoest - i går kl. 23:10 |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7120 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Noget af det kan kodes om. hvis du har kabel og rette software
Redigeret af hansie - 16 timer 53 minutter siden kl. 06:51 |
|||
K_J
Bruger Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har også en Enyaq, min bremser er ikke rustne men min bil stopper også brat til sidst i en blød opbremsning.
Jeg har lige haft bilen på værksted men de kunne ikke mærke noget så jeg prøver igen når jeg har dokumenteret alle de andre dumme fejl bilen har som de ikke kender til, selvom hele internettet kender til disse fejl.
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
#K_J: Jeg synes faktisk at min holdt op med at gøre det, efter at jeg oppe i fart skiftede gear til N og bremsede ned - og gjorde det et par gange efter hinanden. Det virker lidt skørt på mig, men det virker som om at det virkede. I hvert fald har jeg kørt bilen som jeg plejer, uden at mærke denne lille korte bratte opbremsning til sidst i en almindelig opbremsning. Og ja, som du siger måske især i en blød opbremsning.
|
|||
Thorvald. |
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |