|
Lydudfald på Apple TV 4k med Dolby Atmos |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal nok følge op på det og komme med svar.
Mit ATV er endnu ikke opdateret, selvom det står til automatisk opdatering. Er du sikker på at det ikke kun er IOS der er frigivet?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
tvOS 16 er klar. Jeg har lige installeret den på en af mine bokse.
Du kan se en oversigt over nyhederne i tvOS 16 her: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1662986323 Den automatiske opdateringsfunktion afventer efter sigende typisk flere dage/uger for at sikre, at der ikke er fejl på opdateringerne og sikkert også for at aflaste serverne.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus Larsen: Tusind tak for god info, jeg skal nok melde tilbage, nå den automatiske opdatering er installeret.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du behøver ikke at vente på den automatiske opdatering.
Du kan starte den manuelt.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg installeret tvOS16 manuelt, og jeg kan konstaterer at jeg endnu ikke har fået nogle lydudfald, efter at jeg igen har sat lyden på ATV 4k til Atmos, hverken på film med Atmos eller på film med Dolby Digital 5.1, så alt er godt
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Herligt, tak for feedback. Jeg hører det samme fra et stigende antal brugere i Danmark og udland, så det virker som om, at fejlen definitivt er løst.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |