|
Formater |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 20:00 |
Det er en Joke at kalde det netværksstik. Det har være nævnt herinde før. Stikket kan stort set kun bruges til at forbinde 2 stk 500'er med hinanden eller til at omdøbe titler på HDD'en - ikke andet. Prøv at søg i forum'et
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 20:04 |
Nej, men KiSS er den der kommer tættest på at opfylde dine krav. Netværket på Panasonic DMR-E500 kan bruges til:
Det er det. Så ingen grund til at foreslå den med de krav du havde. Men når du aligevel overvejer at bruger mere end 10000 kr. på projektet, hvorfor så ikke kigge på en HTPC eller Mediacenter løsning. Altså PC-baseret. Der får du alt det som du efterspørger. /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
holy
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 20:36 |
Hehe synes nu ikke engang at jeg er så krævende. Men er lidt chokeret over at vi ikke er længere fremme hvad angår hdd optagere, og dennes muligheder. Jeps det var da også klart en løsning med et mediacenter. Har du evt nogel links til dette? At sidde og bikse een sammen fra bunden af kan kun give besvær, medmindre at man virkeligt bruger lang tid på det. Synes ikke at jeg kunne finde nogle links her på siden til mediacenter løsninger andet end dem man bygger selv. Vil hellere give 10k for en løsning der spiller end 3k for noget bras, som ikke kan det den er beregnet til, eller mangler op til flere funktionaliteter som jeg ser som højst nødvendige. Tak for info ;) /holy |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 20:52 |
Hej holy Problemet er nok, at den teknik du efterspørger er PC-teknik som kræver løbende service, vedligeholdelse og opdateringer - ihvertfald hvis du ønsker at kunne fortsætte med at afspille de nyeste formater efterhånden som de udvikles. DVD- og harddisk-optagere har meget lang produktionstid, og de sigter mod en helt anden målgruppe: Dem som ønsker en stabil erstatning for VHS optageren. Det er 2 verdener. PC-verdenen og den stabile recorder som ikke kan så meget, til gengæld er den rock-stable. Ikke at den ene udelukker den anden, men det kræver mod og en god service-organisation at bevæge sig ind på PC-markedet med en stationær recorder til stuen. KiSS har måttet tage mange tæsk indtil nu - og de troede at det var så let. Så jo, jeg har fuld forståelse for at fabrikanter som Pioneer, JVC, Panasonic, Philips og Sony endnu har afholdt sig fra at forsøge at blande de 2 verdener sammen. Men du behøver jo heller ikke satse på et alt-i-et apparat. Ofte gør det jo kun hver enkelt funktion dårligere, at det skal kunne det hele på én og samme tid. Men prøv at smide en føler i forummet HTPC, Media Center & MCE med dine ønsker til en Media-PC, så er der sikkert god hjælp at hente. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 21:49 |
Hej holy, Du kan f.eks. finde komplette mediacentre hos vores sponsor MM-Vision (se ellers indlæggene i HTPC, Media Center & MCE forummet). Jeg bemærkede også at AOpen netop har præsenteret en serie af flotte mediecentre - se f.eks. Media Server 410 i brochuren. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |