|
2 VLANS kan det lade sig gøre |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv ! nå, men hvad så med at droppe den talentløse boks - jeg har lige kigget rundt i menuerne på den - shit det er amatøragtigt bygget op.
Brug en eller begge dine mac mini'er, skift XBMC ud med noget software der kan håndtere IPTV, og så lev lykkeligt.....
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja, det ser ikke så smart ud interfacet, og man kan heller ikke lave favorit lister, så jeg har da 10 "forskellige" tv 2 kanaler!!?? lige efter hinanden, lækkert
Jeg ved ikke hvordan princippet bag iptv fungerer gennem en pc, er det noget med mac adressen skal være den samme som boksen og man skal finde ip adresser på alle kanalerne?
|
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa
Jeg købte et par nye routere her op til jul, og tog kampen mod vlan uhyret op igen. Nu er det faktisk lykkedes mig at få det til at funke, ser det ud til.
Eneste større forskel er nu, at IPTV bliver liggende på standard vlan'et ( altså vlan1) hvorimod mit reelle lan nu er flyttet til vlan2.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |