|
Pioneer 5090h |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
DJAJ
Junior bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan jo slet ikke få adgang til noget som helst der vedrører dvb-delen...
|
|
Djaj
|
|
-NEO-
Junior bruger Oprettet: 16-August-2008 Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Min LX5090h som stadig er er dejligt tv har svjv aldrig haft DVB-T, kun DVB-S. Jeg har en Yousee-box spændt foran så det gør mig ikke noget...
|
|
DJAJ
Funktioner
Tak(0)
|
Næe, det kan du selvfølgelig have ret i :-) men det har den altså...
|
|
Djaj
|
|
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige for og prøve gjort det på mit.
1. knap tv/dtv/sat trykkes indtil der står a1 i venstre hjørne. 2. home knappen/opsætning/systemopsætning/autoindstilling eller analog instilling . Det har lige virket her.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
DJAJ
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Jan :-) det skal jeg lige prøve når ungerne er færdige med at se tegnefilm...
|
|
Djaj
|
|
-NEO-
Junior bruger Oprettet: 16-August-2008 Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
DJAJ
Funktioner
Tak(0)
|
Jan, jeg når til systemopsætning som ikke kan vælges grundet 'aktuel status' :0(
|
|
Djaj
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør min også medmindre jeg på knappen tv/dtv/sat trykker indtil der står a1 i øverste venstre hjørne.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
DJAJ
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker stadig ikke, tror på at dvb-t og dvb-s delen er defekt da den der kedelige grå firkant med teksten television starter op vent venligst hænger på skærmen i 30-60 sek og der intet sker bagefter... forstår bare ikke helt hvorfor Tools knappen heller ikke virker uanset hvornår jeg prøver at trykke på den....
|
|
Djaj
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er fra Århus området er du velkommen til og låne min fjernbetjening hvis du mistænker den.
|
|
|
|
DJAJ
Funktioner
Tak(0)
|
Tak,det er pænt af dig men jeg har nu ikke grund til at mistænke den....
|
|
Djaj
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |