|
Er windows virkeligt stadig så bøvlet |
Besvar | Side <1 192021 |
Forfatter | |
antilles
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har helt ret, og jeg har ingen "beviser" på at fejlen skyldes windows, en defekt driver eller at jeg selv har ændret noget. Jeg fortæller bare om min oplevelse og så stiller jeg, måske lidt retorisk i min egen optik, spørgmålet om windows virkeligt stadig er så bøvlet. Jeg synes tilgengæld at der er kommet mange spændende indlæg i debatten. For det første tror jeg for eftertiden at jeg kører med simple drivere og undlader "crap ware", som jeg fejlagtigt trode ville lette installationen og fejl raten (). Jeg vil nok også holde mig fra HP printere for eftertiden. Jeg har netop bestilt en Epson til svigerforældrene og skal installere den på en win7+XP+ipad+iphone om nogle uge, så må vi se hvordan den process forløber. Er der nogle indvendinger imod Epson? Skal jeg også sigte mod de basale drivere? Eller tør jeg sætte den medfølgende CD i drevet
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger selv en epson ink-jet fotoprinter (ikke den nyeste (r300m)) og har KUN installeret den nyeste driver fra hjemmesiden. Jeg har ikke behov for Facebook integration eller at den selv bestiller toner :-)Den har jeg været ganske godt tilfreds med og brugt på win xp-vista-7 og Linux uden nævneværdige problemer. Den har enddog levet i længere tid som netværksprinter gennem cups på forskellige routere.
BS
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har løst mit problem her til eftermiddag, sluttede dem på bundkortet i stedet med sata kabler. Det hele spiller nu, så kan jeg bare ikke hive diskene fra hvis computeren er tændt, men det virker da. Så nu beholder jeg win 8, som jeg er glad for.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | Side <1 192021 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |