recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Utilfreds Yousee kunde. Er der andre?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Utilfreds Yousee kunde. Er der andre?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Utilfreds Yousee kunde. Er der andre?
    Sendt: 14-April-2016 kl. 12:01
Er der andre der finder Yousee TV helt håbløst? Efter Trefor har tvunget os til at skifte fra Waoo, må jeg sige det er blevet et mareridt at se TV. Her er mine foreløbige problemer, som jeg kan se på trustpilot, jeg ikke er den eneste der bøvler med:


Først er prisen langt højere, eftersom der ikke er frit valg. Jeg skal betale 150kr mere for at modtage de samme kanaler jeg havde hos Waoo. 


Du kan ikke skifte kanaler fra dag til dag, og modtage dem med det samme som hos Waoo. Hos Yousee er det kun fra måned til måned.


Tv boksen er langt langsommere. At komme ind på tv guiden tager 10 sekunder. Hos Waoo gik der 1 sekund.


Ingen Tekst TV uden antennekabel.


Du kan ikke vælge favoritkanaler, og fravælge alle de tyske og ligegyldige kanaler, man ikke gider se alligevel i TV guiden.


Manglende synkronisering mellem lyd og billede på flere kanaler.


Hakkende billede især på DR2 og TV2, på deres nyhedsopdateringer nederst på skærmen


Mangler kanalen H2, selv om den er bestilt som bland selv kanal.


Ingen undertekster på History kanalen.


Ingen svar på emails fra deres kundeservice!


Jeg må sige jeg har fået nok efter kun 3 dage, og hvis de ikke svarer på mine henvendelser i dag, vil jeg gå til forbrugerstyrelsen. De leverer tydeligvis et defekt produkt, og jeg vil opfordre alle andre til at klage, så de ikke slipper afsted med det.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 8627
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 12:24
Hvorfor opretter du en ny tråd i stedet for at fortsætte i den, du allerede har gang i?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 12:39

Der er undertekster på Viasat History, de sendes som DVB tekst, så der kan vælges om de skal være til eller fra.
Det ville være godt med den funktion på andre kanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 13:41
Nu er det History channel og ikke Viasat History, jeg mangler undertekster på Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 13:45

Har også både H og H2, på de kanaler er der faste undertekster.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 13:48
Ok det lyder mærkeligt. Er det den normale tv boks du har, og er det gennem fiber?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 13:55

YS Kabel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 18:21
Jeg opgav Yousee for mange år siden.
 
Det har jeg aldrig fortrudt.
 
Hos mig var det mest den dårlige kundeservice. Har haft besøg af deres tekniker flere gange. Hver gang lå fejlen hos Yousee. Det afholdt dem ikke fra at sige at fejlen sikkert lå hos mig, da naboer ikke havde klaget.
 
Og så har jeg sparet mange penge.....
Til top
Sickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-April-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sickboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 19:16
Er også rimelig træt af dem. Mit udstyr kom først 2 dage efter abonnementet trådte i kraft. Jeg fik også at vide inden jeg bestilte, at det ville virke fint med udelukkende netværkskabel. Jo bevares det virkede, men med voldsom pixelering og frysning af billede.
Så jeg valgte selv at trække coax kabel til hoved TV'et i stuen, for i det mindste at have en fornuftig billedkvalitet der. Efter at have brugt det halve af en lørdag med at trække kablet, virkede det ikke alligevel. Coax udgangen på min fiberbox var åbenbart ikke aktiveret. Muligvis fordi jeg ikke havde haft Waoo i forvejen. Det tog dem 4 dage plus en masse ringen frem og tilbage for at aktivere udgangen, simpelthen for ringe service for sådan en bagatel.

Og så er der den forb.... Youbio boks, som både er langsom og med en håbløs fjernbetjening. Ganske rigtig kan man lave en favoritliste af kanaler, men sortere dem bagefter kan man ikke. Det kunne man på min Zaptor boks for 5-10 år siden....kom nu ind i kampen Yousee!!!!!

Jeg blev glad, da jeg læste de lancerer en ny "Super" boks her sidst i april, men den er så åbenbart IKKE til os gamle Trefor/Waoo kunder, i hvert fald ikke til at starte med. Det virker som om, vi kommer i anden række, men vi betaler sgu det samme som de andre gamle kunder.


Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 20:08
Jeg fik også at vide inden jeg bestilte, at det ville virke fint med udelukkende netværkskabel.

De skriver i deres egen guide, at kvaliteten er dårligere med netværkskabel. De anbefaler derfor antennekabel. Jeg tror, der hersker en smule forvirring derinde, når det handler om fjernsyn over fiber.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 20:54
De arbejder på sagen. der er indkaldt ekstra mandskab og der er åbenbart løsninger som laves udenfor matriklerne som kan hjælpe ret dramatisk. Mine forældre er nu "nede" på at være plaget af manglende undertekster, hist og her, manglende teksttv og framedrops som om der er sync problemer mellem lyd og video ca. hver 5. min.

absolut stadig ikke perfekt, men markant bedre end det har været for de var virkelig hårdt ramt, og som pensionister er de godt nok ikke forstående overfor teknologiproblemer.
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 22:15
Skriv til Trefor og giv dem en skideballe over det lort de har påtvunget jer .  Det er TDC om igen  . Elselskaberne sidder på deres monopol og bestemmer hvem deres kunder skal have som udbyder . Når Elselskaberne påstår at de er helt fremme med de nyeste tiltag , hvilket jo er løgn . De burde tvinges til at åbne deres fiber for alle , ligesom TDC .
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu