|
Vække computer efter "slumre" uden logon skærm? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#steyr: Jeg tror nok at jeg heller ikke kunne se muligheden selv efter at jeg havde sat password på (men måske havde jeg ikke haft genstartet eller slukket/tændt computeren på det tidspunkt - det er jeg ikke helt sikker på). Så derfor prøvede jeg de andre forslag. Men nu har computeren jo været slukket og tændt igen nogle gange - så det kunne jo være at det havde ændret sig. Så jeg var inde og kigge og ganske rigtigt, så havde jeg nu muligheden for at vælge mellem "efter slumre" (som den stod til) og "aldrig".
Så nu virker det. Det der undrer mig er bare at jeg har aldrig sat password på computeren før - men det har virket før. Jeg synes bare personligt at det er lidt irriterende at skubbe til musen, gå ud i køkkenet og lave kaffe og så komme tilbage - nå ja, den har jo ikke tændt computeren helt som jeg regnede med, men står bare på logonskærmen. (Og det er hver gang, fordi jeg er ikke vant til det, så glemmer at det er sådan hver gang... ![]() Tak til alle for alle Jeres gode input.
![]() ![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
steyr ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Thorvald Svært, at vide, hvordan computeren oprindelig har været sat op. Det primære må være, at det nu virker som du gerne vil have det til. ![]() (og jeg har selv haft samme issue, hvor det var manglende sat password - og manglende mulighed for at kunne sætte fluebenet "users must enter a password osv..." - for, at jeg kunne undgå logon skærm efter dvale). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |