recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transformers BD - Endelig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTransformers BD - Endelig

Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 16:12
Så vidt jeg ka forstå på anmeldelser fra Blu-Ray.com så er der grain i maaange film, dog er det ik alle hvor det er ligeså tydeligt. I filmen "300" er det dog meningen, for det er jo stilen. Jeg kan ik forstå hvorfor I ikke skulle opleve det, når det forekommer hos anmeldelserne af filmene. Det er ik i alle scener det er tydeligt i nogen film, nogen mere end andre sefølig. Det er ik et problem, for det er jo standard i film og det er bare blevet mere tydeligt i enkelte scener nu hvor film bliver udgivet i HD format.

/Rechain
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 16:15
Måske er DNR slået til ?
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 16:23
Jeg ved slet ik hva DNR betyder? Er det skærmen eller BD afspilleren du taler om?
På min BDP-S350 er der under videoindstillinger, 3 punkter jeg har som AUTO.

Ved ik hva de står for "FNR" / "BNR" / "MNR" og har prøvet at kigge i manualen.
Ka være jeg har misset det, men ka intet finde om det. Der står ingen DNR i min skærm "Sony KDL-46X3000"

Der sker ingen forandringer ved at ændre på skarpheden ;) GRAIN i "forældre, hjemme" scenen bliver også omtalt i Blu-Ray.com anmeldelsen, så det ik noget problem. Sådan er det bare. Det er bare rimelig tydeligt i nogen scener i film > http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=741&show=rev iew <

/Rechain

Redigeret af Rechain - 02-November-2008 kl. 16:34
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 16:33
Alt hvad der hedder "FNR" / "BNR" / "MNR" eller "DNR" skal slås fra, både i
TV og afspiller, det gør mere skade en gavn.
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 16:35
Har slået dem fra. Ka dog ik se nogen forskel i den scene  men fair nok, hvis du siger det.

Der sker ingen forandringer ved at ændre på skarpheden. GRAIN i "forældre, hjemme" scenen bliver også omtalt i Blu-Ray.com anmeldelsen, så det ik noget problem. Sådan er det bare. Det er bare rimelig tydeligt i nogen scener i film > http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=741&show=rev iew <

GRAIN skal være i film, sjovt nok. Det er i alle film som jeg har skrevet, har jeg læst.
Det er bare ærgeligt når det bliver for tydeligt at se i nogen scener i film udgivet i HD format.

Men igen, pisse fed film :D Transformers...glæder mig til 2'eren...

/Rechain

Redigeret af Rechain - 02-November-2008 kl. 16:38
Til top

Besvar Besvar Side  <1 8910

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu