recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Én vs to subs - måling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Én vs to subs - måling

Besvar Besvar Side  <1 111213
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Det ER dig der mangler at forsøge at forstå. Er du i det mindste interesseret i at anerkende dét?

Nope, det hverken kan eller vil jeg erkende. 

Hvorfor skulle jeg så forsøge at forstå dig, sådan som du appellerer til?
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 13:25
Jeg troede faktisk ikke at der stadig fandtes folk der bliver ved at holde på ét, uden selv at ha afprøvet det, når alle andre ved noget andet.

1 subwoofer vs 2 eller flere har der været skrevet om, vist målinger af, skrevet lytteindtryk af i mange high fidelity.
2 eller flere subwoofere ved enhver der har prøvet det, er 1 subwoofer overlegent til hver en tid og på mange områder.

Så sidder der en enkelt teoretiker og taster løs med ævl og bævl og ingen erfaring på lige det område, hvilket resulterer i en tråd der minder om 3-4 personer der vil lære en stangvissen person at cykle lige efter en streg Dead
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Bastianboxer Bastianboxer skrev:

Jeg troede faktisk ikke at der stadig fandtes folk der bliver ved at holde på ét, uden selv at ha afprøvet det, når alle andre ved noget andet.

1 subwoofer vs 2 eller flere har der været skrevet om, vist målinger af, skrevet lytteindtryk af i mange high fidelity.
2 eller flere subwoofere ved enhver der har prøvet det, er 1 subwoofer overlegent til hver en tid og på mange områder.

Så sidder der en enkelt teoretiker og taster løs med ævl og bævl og ingen erfaring på lige det område, hvilket resulterer i en tråd der minder om 3-4 personer der vil lære en stangvissen person at cykle lige efter en streg Dead
Man er først teoretiker når man rent faktisk vil sætte sig ind i tingene og ikke afviser eksisterende litteratur ;)

Men jeg har faktisk lidt fortrudt at jeg har været med til at køre det så meget op. Synes emnet er meget interessant (er faktisk selv i gang med et projekt præcis som det Otto har forsøgt) og jeg havde glædet mig til noget debat omkring det.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 14:41
Jeg synes du skal starte en ny tråd med dine pointer, evt start med den du har uploadet tidligere her i tråden. Så kan vi lukke den her.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 111213

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu