|
Anmeldelse af Clint DC5 digital kabel-tv recorder |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | ||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil da håbe at du har brudt krypteringen og fået (fri) adgang til optagelserne på dine YouSee boxe. Go for it... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg ikke og vil heller ikke gøre noget for at få det. Har sat en lille USB DVB-T/C modtager på min PC. Kan hente de digitale kanaler incl. HD-kanalerne og optage dem på min PC - sådan. Kort er ikke en mulighed. Har kun købt den for at prøve den - jeg har rigeligt med to PVR-bokse fra YouSee.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
snadepind
Bruger Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forstår overhovedet ikke, hvem der vil give over 2000 kr for sådan en clint box.
Så vidt jeg husker følger Yousee boxen gratis med, hvis du køber Yousee Plus til 89 kr om måneden. Så kan du have en Samsung box i 2000 kr / 89 kr/mån = 2 år, have glæde af dine ekstra Yousee Plus HD kanaler og så bytte den til den nye og bedre model, der sikkert eksisterer om 2 år.
Bortset fra at standby er helt på månen på en yousee box, så fungerer den problemfrit og brugergrænsefladen virker meget mere poleret på Samsung boksen. |
||
Pioneer LX5090H (Bumtious)
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
||
rasmuskarlsen
Bruger Oprettet: 24-Juli-2006 Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man tilslutte en NAS? Så denne optager gemmer direkte på denne?
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan ikke tilsluttes nogen extern lagerenhed til You See modtageren.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, hverken på Clint eller YouSee Samsung boxen. Hvis du har ønsker om at gemme optagelserne direkte på NAS'er via netværk, skal du kigge på boxe som Dreambox eller PC løsninger. Når du dropper de officielt godkendte boxe, slipper du også for den tåbelige kryptering, og du kan bruge og gemme optagelser lige så frit som du ønsker det. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
arcona
Bruger Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har lige købt en CLint DC3 til 599, som skulle være det samme, men uden Hardisk
det undrer mig at EPG TV guiden kun viser en kanal. Det er fedt at have en TV guide hvor man ser oversigt over kanalerne og hvad de viser nu, på yousee's boks og sågar fjernsyn med mpeg4 tunere. Hvorfor i alverden har clint ikke en TV guide med flere kanaler? Nå, men håber snart der kommer en ordenlig boks Redigeret af arcona - 09-Marts-2012 kl. 12:07 |
||
jhe
Bruger Oprettet: 06-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du tjekket om man så blot kan åbne den (DC3'eren) og sætte en Harddisk i, og dermed få en DC5 ud af det ?
Hvordan ser oversigten over optagede udsendelser ud ?? gemmer den titlen på udsendelsen samt infoteksten fra EPG ?
|
||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |