recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kaos hos power / dårlig oplevelse råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kaos hos power / dårlig oplevelse råd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kaos hos power / dårlig oplevelse råd
    Sendt: 8 timer 19 minutter siden kl. 21:00
jeg købt den 14 / 12 2024  et stk lg g4 65  i power ishøj .


levering den 6 jan ... da dagen så kommer sker der ikke noget  ikke noget tv til mig  . 
jeg får først fat på dem dagen efter . der er sket en fejl i deres system .  nå ny levnings datos aftales . den 14 jan .  

dagen før det skal leveres så ringer de  . at de ikke har flere pt og der er så ny levning den den 28 eller jeg kan få et han har "fundet" levet den 16.   tager det det levering den 16   .

den 15 ringer jeg til dem for jeg undre mig og spøger om det er en demo model de har
" fundet "   det bekræfter han det er  (skal de ikke oplyse det før handel ?) (første gang jeg snakket med ham om det var det nyt )

jeg får så mulighed for at vælge et som en anden kunde skulle have men som de ikke har hørt retur fra pga lån nok ikke gået igennem det har været uden af kassen og er bliver kaliberet  (skulle jeg ikke betale for  ) det kan leveres den 24 ellers så skulle der komme nye den 31 hvor jeg kunne få et  .  ved at være lidt desperat siger jeg ja tak til det den 24 .   den 24 bliver leverings tidspunktet så rykket 3 gange . først mellem 12 og 13 . så mellem 15 og 16 og så til mellem 17 og 18 og det kommer så 1839.


ja ok  .. jeg pakker så ud og vil sæt op den 25   så opdager jeg at : der mangler opsætnings skabelon , plast stykker til bag på (over ledninger og over vægbeslag .

og at  vægbeslaget er riset og der er mærker efter skruer og at det kan ses at det har været hængt op .   nu går jeg så og venter på at de finder en dato hvor de lever et sprit nyt tv og tager det gamle med retur .


hvad hade i gjort i den her situation?  
de er helt med på ( ham jeg har snakket med ) at jeg skal kompenseres men hvordan og hvor meget hade i sagt var rimeligt ?
 :)

(stavefejl rettet )


Redigeret af sr7009 - 8 timer 17 minutter siden kl. 21:02
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4831
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 26 minutter siden kl. 21:53
Bed om et nyt TV leveret med det samme! I har fået så dårlig oplysning om det TV der er modtaget, så jeg ville tro at det er et brugt TV.

Redigeret af Munch - 7 timer 26 minutter siden kl. 21:53
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 17 minutter siden kl. 23:02
ja ikke   det har jeg godt ... og venter på levnings dato :/   skal så vente en uge mere  ..


hvordan ville i godtage kompensation ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 37 minutter siden kl. 23:42
Jeg ville ophæve handlen og købe TV et andet sted.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu