recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV2 xbmc & NAS??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV2 xbmc & NAS??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV2 xbmc & NAS??
    Sendt: 13-Februar-2012 kl. 20:45
Så er den Jailbreaket og XBMC er kørt ind, men hvordan får jeg den til at snakke sammen med min NAS/synology - har dog fundet de 3 mutimedie mapper video/billder/musik via Upnp men kan ikke finde min USBHDD som også er tilsluttet og der ligger ALLE børnenes film på.....

Virker SMB & NFS og HVORDAN??
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 18:07
Hej Stay_

Jeg startede med at køre UPNP med min ATV2 op mod min Synology NAS men da det ikke var muligt for XBMC'en på ATV2 at køre undertekster i dette format, så skiftede jeg til SAMBA, og det kører bare derudad. Så SAMBA burde altså bare spille...
Til top
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2006
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knudsendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:15
Hvordan skiftede du til samba??

Til top
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2006
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knudsendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:17
Jeg har lige fået min ATV2 og kører xbmc, dog vil den ikke vil coverart og alt det den burde kunne. Jeg får den kun til at vise mapper, kedeligt.

Er der noget der kan komme med en god vejledning til opsætning af dette, jeg kører for øvrigt upnp til min synology nas.

Er der nogen der kender en rigtig god app til iphone 4s og ipad der kan i coverart og trailer på de film eg vil afspille i xbmc fra nas?

Håber nogen kan hjælpe.

Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 20:49
Du kan finde svar på stort set alt herinde: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Main_Page
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af kriztian kriztian skrev:

Hej Stay_

Jeg startede med at køre UPNP med min ATV2 op mod min Synology NAS men da det ikke var muligt for XBMC'en på ATV2 at køre undertekster i dette format, så skiftede jeg til SAMBA, og det kører bare derudad. Så SAMBA burde altså bare spille...
hvordan sætter man Synology vs. XBMC op med SAMBA...... Synes ikk helt jeg kan gennemskue det og er ikk SÅ nørdet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu