|
Olympus? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 11:59 |
Jeg syntes vi alle skal se tråden på fotostart, så her er den: http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=27736
Som jeg læser det, får du samme anbefalinger der som her, med lidt undtagelser, men samlet set det samme.
Der er heller ikke nogen her, som du skriver på fotostart der siger at Olympus er noget skrammel, men påpeger bare at der findes bedre valg.
|
|
D.I.Y
Bruger Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 12:22 |
Zardo skriver på Fotostart: Det er også grunden til at jeg har fået det indtryk at Olympus er noget lort, da det vist er den generelle holdning derinde?"(på Recordere)
Hvordan i alverden kan du få det indtryk fra denne tråd?? Efter at have læst din tråd derovre,står det jo lydende klart for enhver at det ER præcis som jeg skrev tidligere:Du VIL bare have et Olympus-du aner bare ikke hvorfor,men du vil så frygtelig gerne bare finde en eller flere,som vil anbefale det til dig...og dem som mener der er bedre alternativer....de er så bare dumme,uvidende-og mener åbenbart at OLYMPUS er noget lort...!! Tak for kaffe.....du spilder min tid. lrev
|
|
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
|
|
Guests
Gæst |
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:08 |
Hold da op jeg fik trådt jer over tærene...
Ja, undskyld jeg griner, men tag en kiks og tør øjnene, det er trods alt bare et kamera vi snakker om her?!
Den tråd her og tråden på fotostart er MEGET forskellige. Derinde er der en del der forholder sig til fordele og ulemper ved at vælge et Olympus eller et Nikon. Herinde er der kun ulemper og det virker som om at der ikke findes andet end Canon og Nikon. Sådan læser jeg nu engang denne tråd, beklager hvis det er helt fejlfortolket.
Som jeg skriver har jeg 2 kameraer på tapetet, D90 og E-620 (dog hælder jeg til E-620 pga. prisen) og når jeg vælger at forsvare Olympus, så er det pga. den hårde medfart som mærket får herinde. På fotostart er der plads til dem alle sammen.
Men ved i hvad, bare glem det... det er fredag og dermed snart weekend. Så pas på blodtrykket og fald ned igen... jeg får en moderator til at lukke/slette tråden, det er gået helt galt her...
Over and out
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |