recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brænding og tests af kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrænding og tests af kvalitet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2006 kl. 15:53

Hej Claus,

Tak for uploads. Det ser altså godt ud m.h.t. Youden disken.

Jeg vil stadig gerne lige høre, om der var noget specielt ved PIE tallet 650.000.

Her er en test af en købefilm, the Aviator, foretaget i 4x speed.

Jeg er også gået over til .png.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2006 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Hej Claus,

Tak for uploads. Det ser altså godt ud m.h.t. Youden disken.

Jeg vil stadig gerne lige høre, om der var noget specielt ved PIE tallet 650.000.

Ja jeg tror også disse Yuden skiver passer godt til vores BTC (nok også til mange andre). Nej der er ikke noget magisk over 650.000 men dette var vist det højeste PIE jeg havde oplevet på hvad der skulle være kvalitetsmedier (Verbatim). Sjovt at se at scanningshastigheden ikke er konstant 4X ved dit sidste screenshot - det ser jo mere ud som om den var sat til max. jf. min ovenstående scanning for Black Hawk Down.

Har du et screenshot fra en DVD-brænding på BTC?

Claus 

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2006 kl. 17:30

Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:

Ja jeg tror også disse Yuden skiver passer godt til vores BTC (nok også til mange andre).

Jep.

Nej der er ikke noget magisk over 650.000 men dette var vist det højeste PIE jeg havde oplevet på hvad der skulle være kvalitetsmedier (Verbatim).

Okay, er jeg med - og den rekord er nu slået.

Sjovt at se at scanningshastigheden ikke er konstant 4X ved dit sidste screenshot - det ser jo mere ud som om den var sat til max. jf. min ovenstående scanning for Black Hawk Down.

Ja, det undrer mig lidt, den ikke bare kørte 4x konstant som på en SL disk. 

Har du et screenshot fra en DVD-brænding på BTC?

Nej. Når jeg en dag har det uploader jeg det gerne! (Hav tålmod, for jeg brænder ikke særlig meget og vil i første omgang opbruge mine Memorex 52x CD-R'er - nogle ret halvgennemsigtige alufarvede diske.)  

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu