recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor SKAL det være Verbatim?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvorfor SKAL det være Verbatim?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Perfektionist Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 20:03

Keld:

Jo, den kode bør være entydig, MCC (Mitsubishi Chemical Corporation). Jeg har bare bemærket, at visse skiver var fremstillet af Verbatim i USA, og dem havde jeg ikke problemer med. Andre var fremstillet i Singapore, og de gav problemer. Mediekoden var den samme

Perfektionist

Sony RDR-HXD 870, Sony RDR-HX910, Panasonic DMR-EH65
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 20:03

Nu er jeg så også i den uheldige situation, at jeg er førtidspensionist p.g.a. et par færdselsuheld, så jeg har tiden til at sætte mig i nogle timer ad gangen.

Og så har Pioneer 540 jo den gode ting, at man kan redigere og brænde, selv om den er i gang med at optage noget andet. Den kan dog ikke finalize under optagelse, men det kan jeg så gøre på min 720'er, hvis den ikke også er i gang med en optagelse.

Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 20:19

Perfektionist:  Det er jo så et problem, hvis de ikke har samme standard på de forskellige fabrikker. Man kan vel ikke forvente at kunne få oplyst, hvor net-forretningernes lager er produceret.

De 16x jeg lige har modtaget, er produceret i Indien, mens de sidste 100 stk. 8x er fra Japan. De 75 stk. jeg har brugt af dem, har jeg heller ikke haft problemer med.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu