recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kaos hos power / dårlig oplevelse råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kaos hos power / dårlig oplevelse råd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kaos hos power / dårlig oplevelse råd
    Sendt: i går kl. 21:00
jeg købt den 14 / 12 2024  et stk lg g4 65  i power ishøj .

levering den 6 jan ... da dagen så kommer sker der ikke noget  ikke noget tv til mig  . 
jeg får først fat på dem dagen efter . der er sket en fejl i deres system .  nå ny levnings datos aftales . den 14 jan .  

dagen før det skal leveres så ringer de  . at de ikke har flere pt og der er så ny levning den den 28 eller jeg kan få et han har "fundet" levet den 16.   tager det det levering den 16   .

den 15 ringer jeg til dem for jeg undre mig og spøger om det er en demo model de har
" fundet "   det bekræfter han det er  (skal de ikke oplyse det før handel ?) (første gang jeg snakket med ham om det var det nyt )

jeg får så mulighed for at vælge et som en anden kunde skulle have men som de ikke har hørt retur fra pga lån nok ikke gået igennem det har været uden af kassen og er bliver kaliberet  (skulle jeg ikke betale for  ) det kan leveres den 24 ellers så skulle der komme nye den 31 hvor jeg kunne få et  .  ved at være lidt desperat siger jeg ja tak til det den 24 .   den 24 bliver leverings tidspunktet så rykket 3 gange . først mellem 12 og 13 . så mellem 15 og 16 og så til mellem 17 og 18 og det kommer så 1839.

ja ok  .. jeg pakker så ud og vil sæt op den 25   så opdager jeg at : der mangler opsætnings skabelon , plast stykker til bag på (over ledninger og over vægbeslag .

og at  vægbeslaget er riset og der er mærker efter skruer og at det kan ses at det har været hængt op .   nu går jeg så og venter på at de finder en dato hvor de lever et sprit nyt tv og tager det gamle med retur .

hvad hade i gjort i den her situation?  
de er helt med på ( ham jeg har snakket med ) at jeg skal kompenseres men hvordan og hvor meget hade i sagt var rimeligt ?
 :)

(stavefejl rettet )

Redigeret af sr7009 - i går kl. 21:02
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 21:53
Bed om et nyt TV leveret med det samme! I har fået så dårlig oplysning om det TV der er modtaget, så jeg ville tro at det er et brugt TV.

Redigeret af Munch - i går kl. 21:53
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 23:02
ja ikke   det har jeg godt ... og venter på levnings dato :/   skal så vente en uge mere  ..

hvordan ville i godtage kompensation ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 23:42
Jeg ville ophæve handlen og købe TV et andet sted.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 timer 28 minutter siden kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg ville ophæve handlen og købe TV et andet sted.

Klaus
Enig - og jeg havde endda gjort det for længst. Din tid, energi og overskud er for kostbar til den slags pis (undskyld sproget).

Redigeret af HessiDude - 15 timer 27 minutter siden kl. 07:44
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 11 minutter siden kl. 09:00
Prisen er, så vidt jeg kan se, noget højere nu, end den var i december. Derudover ser det heller ikke ud til, at den er på lager nogensteder.

Spørgsmålet er så, om den overhovedet kommer det.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 55 minutter siden kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af sr7009 sr7009 skrev:

ja ikke   det har jeg godt ... og venter på levnings dato :/   skal så vente en uge mere  ..

hvordan ville i godtage kompensation ?
Du skal ikke godtage kompensation, du skal ha leveret et fejlfrit nyt TV eller ha dine penge retur. Det Power tilbyder dig er under al kritik.

Det kan betyde at du skal købe et nyt TV et andet sted hvor de behandler dig ordentligt som kunde. 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 4 minutter siden kl. 12:07
som det ser ud nu får jeg begge dele ... både nyt og kompentation.  

nogen der ved hvordan man kommer ind i servis opsætningen og kan se hvor lang tid tvet har kørt  ?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 18 minutter siden kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af sr7009 sr7009 skrev:

som det ser ud nu får jeg begge dele ... både nyt og kompentation.  

nogen der ved hvordan man kommer ind i servis opsætningen og kan se hvor lang tid tvet har kørt  ?
Det får man af at stå fast over for en forhandler - tillykke! Wink
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-December-2009
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 9 minutter siden kl. 20:02
Jeg har været udsat for nogenlunde samme elendige købsoplevelse, dog hos Elgiganten. 

I forbindelse med Black Friday bestiller jeg et 77” LG G4. Det bliver leveret den 29. november 2024. Tv’et viser sig at have pixelfejl. Elgiganten går med til at ombytte. Men da det nye tv skal leveres den 13. december, udskyder de umotiveret til den 19. december og herefter til den 23. december. Dage hvor Elgiganten bare forventer, at man kan være hjemme hele dagen til at tage imod.

Tv’et, Elgiganten så rent faktisk kommer med den 23. december, er desværre til min store forfærdelse blot et refurbished tv. Det fremgår tydeligt ved, at beskyttelsesfilmen er væk, og der er fingeraftryk på skærmen. Da jeg beder om at få det ombyttet til et helt nyt tv, som jeg jo har bestilt og betalt for, vender Elgiganten bevisbyrden om, så det er mig, der skal bevise, at jeg ikke selv har taget beskyttelsesfilmen af. Håbløst.

Da jeg så beder om at udnytte returretten, vil Elgiganten have, at jeg de-facto skal betale 1.000 kr., idet Elgiganten kun vil refundere tv’ets pris og ikke de to gange leveringer. Håbløst.

Generelt bruger Elgiganten en uge på at svare på ens henvendelser, og typisk er det med en ufattelig arrogance og ligegyldighed. Og der er tale en ny person hver gang – en person som tilsyneladende ikke gider at besvære sig med at læse den forudgående korrespondance. Håbløst.

Til sidst orker jeg ikke mere, giver op og ender derfor uretfærdigvis med at betale fuld pris for et refurbished tv. Men jeg synes simpelthen, at det er skandaløs og uanstændig behandling af en kunde. Det burde ikke være lovligt.

Redigeret af jensoest - 3 timer 6 minutter siden kl. 20:05
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 38 minutter siden kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af jensoest jensoest skrev:

Til sidst orker jeg ikke mere, giver op og ender derfor uretfærdigvis med at betale fuld pris for et refurbished tv. Men jeg synes simpelthen, at det er skandaløs og uanstændig behandling af en kunde. Det burde ikke være lovligt.

Ved du overhovedet hvad refurbished betyder?
Mon ikke der blot er tale om et TV som er returneret, af den ene eller anden årsag?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu