|
Samsung 8005 vil ikke med Dlink NAS - format/codec |
Besvar |
Forfatter | |
max22
Ny bruger Oprettet: 15-Januar-2012 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 17:22 |
Hej,
Mit 8005 giver mig fejl på både .avi og .mkv filer fra min Dlink NAS. TV'et kan sagtens finde NAS'en og tilgå filerne via mapperne men ikke afspille dem. Får følgende fejlmeddelelser: Ikke understøttet filformat/codec. Har foretaget alle tilgængelige opdateringer af TV'et. Nogen der har en idé om hvad der kan være i gære?
|
|
max22
Funktioner
Tak(0)
|
NAS: DLINK DNS-320, DLNA certificeret.
|
|
max22
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen bud på hvad der kan være galt?
|
|
JKJe
Bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
Melder det samme fejl når du afspiller fra usb i stedet(med de samme filer)?
Hvilken codec har du kodet dem med ? DTS HD eller andet som tv ikke kan afkode..
|
|
Der Alte
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv et Samsung-TV med netværkstilslutning, som har svært ved at afspille over netværk, selvom det sagtens kan se filerne.
De selvsamme "problem-filer" kan derimod afspilles via USB. Det er lidt frustrende. Lad os håbe på, at en update senere kan løse problemet. |
|
Ashanti
Super bruger Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Samsung UE-55d8005 og en Qnap Nas server.
Det kører uden problemer. Den afspiller mkv. Min Nas bruger Twonky Media Server. Jeg havde samme problem men ved ikke helt hvordan jeg løste det. Det eneste jeg rettede i Twonky var jeg gik ind i advanced-Media Recievers og rettede "Generic Media Reciever" til "Samsung TV" på TV'ets IP og lavede en rescan i Support-maintenance. Jeg er ikke sikker på om det var det der gjorde at det virkede. Men det var OK lige efter. Redigeret af Ashanti - 03-Februar-2012 kl. 21:48 |
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |