recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Finalize DVD-R skiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFinalize DVD-R skiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10472
Direkte link til dette indlæg Emne: Finalize DVD-R skiver
    Sendt: 29-April-2007 kl. 21:21

En bekendt af mig har en stak DVD-R skiver som er optaget på en recorder i VR mode. Desværre har hun glemt at finalize dem. De kunne fint afspilles på den recorder de var optaget på, men ikke på den nyanskaffede, ej heller på en PC. Jeg har forsøgt at lukke dem med Nero, som godt nok starter lukningen, men stopper efter ca. 9% med en fejlmeddelelse. Hvordan får jeg disse skiver med værdifulde private optagelser lukket, så de kan afspilles igen?

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 21:48

Det gør du på den recorder de er optaget på eller en der er meget tæt beslægtet med den.

Du kan ikke gøre det på recordere af andre mærker eller på PC.

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 22:05

Æv, den gamle recorder er skrottet. Jeg er nu igang med at lægge filerne over på PC ved hjælp af Isobuster. Herefter er der ikke andet at gøre end at reauthore og brænde nye DVDer.

Tak for oplysningen Michael - jeg havde selv på fornemmelsen, at det bar derhen.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Æv, den gamle recorder er skrottet. Jeg er nu igang med at lægge filerne over på PC ved hjælp af Isobuster. Herefter er der ikke andet at gøre end at reauthore og brænde nye DVDer.

Tak for oplysningen Michael - jeg havde selv på fornemmelsen, at det bar derhen.

Flemming

Du kunne jo prøve at efterlyse folk der ejer en model magen til i Efterlysnings forum herinde.
Måske nogen kan finalize dem for dig.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu