Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
RuzzFrog
Bruger
Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
|
Sendt: 10-Juni-2009 kl. 10:19 |
Jeg synes også servicen med at kunne hente et aftalt sted er fin. Men den sidste pakke jeg hentede, var trykket en del i den ene side og havde et hul. Var glad for det bare var cykelsko og ikke noget elektronik.
Med DPD kan du ingenting, har prøvet at kontakte dem om afhenting hos dem men det er ikke muligt. Det synes jeg er rigtig dårlig service. De er tilgengæld hurtige fra udlandet.
Og tilsidst behandling af pakker tror jeg bare man skal holde vejret til man står med pakken i hænderne. Og det gælder dem alle, for som en sagde "tåler de ikke at blive kastet med er de ikke ordenligt pakket ind" .. det er så sygt sagt at jeg ikke kan lade være med at smågrine
|
|
Tanaburs
Super bruger
Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 445
|
Sendt: 10-Juni-2009 kl. 10:26 |
Har kun god erfaring med GLS, deres tracking virker, de leverer hurtigt og har aldrig fået en skadet pakke.
Desuden er deres lager tæt på min bopæl, og man kan også aftale en ny leveringstid med dem.
Postdk bruger to dage på at levere en pakken, de kommer når jeg ikke er hjemme oog så kan jeg først hente pakke dagen efter i deres post-udsalgs krog i brugsen.
De leverer ikke om aftenen.
Min oplevelse er at postdk er de ringeste alt-i-alt.
|
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 11-Juni-2009 kl. 01:14 |
GLS har lige spildt en helt dag for mig, de skulle lev. en Oppo Blu-ray afspiller i dag mellem 8-16, de kom så bare aldrig Håber ikke at der er en anden der ved en fejl har fået min Oppo afspille, og hvad gør jeg så ???????
|
|
Prospect
Guld medlem
Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
|
Sendt: 24-Juni-2009 kl. 21:16 |
Startrek skrev:
GLS har lige spildt en helt dag for mig, de skulle lev. en Oppo Blu-ray afspiller i dag mellem 8-16, de kom så bare aldrig
Håber ikke at der er en anden der ved en fejl har fået min Oppo afspille, og hvad gør jeg så ???????
|
Misunder dén person Du har ikke prøvet at ringe til dem ?
|
|
redmm
Bruger
Oprettet: 01-Oktober-2008
Point: 157
|
Sendt: 24-Juni-2009 kl. 21:52 |
Vi (på mit arbejde) at flere gange oplevet at GLS har kørt rundt med en pakke i 4-5 dage før de kom med den. Der står normalt tidsmangel i deres TT. Nogle gange kommer de efter kl. 17 og der er temlig sent når det er til et firma. Post danmark kommer da i det mindste hver dag.
|
Jakob :-)
|
|
Startrek
--
|
Sendt: 25-Juni-2009 kl. 00:42 |
Har nu fundet en forklaring, min dør telefon var itu, så denne gang var det ikke GLS skyld, men i sted for at sende den retur, kunne de god havde gjort mig opmærksom på at jeg kunne få den lev. i gemme en af deres pakke shopper, man da jeg fandt ud af det, så fik jeg løst problmet (før at pakke var gået helt retur) og har nu fået min BD afspiller.
|
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 26-Juni-2009 kl. 15:52 |
Fik en pakke med GLS igår, bestilt mandag aften, registreret sendt tirsdag aften, leveret torsdag morgen 09.30.
Så GLS leverer da rimlig hurtigt, og billigt.. kostede €10 i forsendelse for en størrere papkasse. (tror ikke PostDK kunne gøre det til den pris)
|
|
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 26-Juni-2009 kl. 16:25 |
Stampe skrev:
Nu er jeg så spændt til på fredag, for der kommer intet mindre end 5 pakker, bla min Oppo. |
Jeg vil da lige følge op på denne. Alle 5 pakker ankom samlet og sikkert. Og tidligt - der på ringet på dørtelefonen kl 07.20. Det passede mig storartet. Nu havde jeg taget fri fra arbejde da de kunne komme på et vilkårligt tidspunkt mellem 8 og 16. Og nu fik jeg hele dagen til at lege med indholdet af pakkerne i stedet for at gå og vente og vente og vente og .......
|
|
Startrek
--
|
Sendt: 26-Juni-2009 kl. 16:33 |
Stampe skrev:
Stampe skrev:
<fontsize="2" face="Arial">Nu er jeg så spændt til
på fredag, for der kommer intet mindre end 5 pakker, bla min Oppo.
| Jeg vil da lige følge op på denne. Alle 5 pakker
ankom samlet og sikkert. Og tidligt - der på ringet på dørtelefonen kl
07.20. Det passede mig storartet. Nu havde jeg taget fri fra arbejde da de
kunne komme på et vilkårligt tidspunkt mellem 8 og 16. Og nu fik jeg
hele dagen til at lege med indholdet af pakkerne i stedet for at gå og
vente og vente og vente og ....... |
Hvad Stampe har du bestildt 5 stk. Oppo BDP-83, ved den er god
men ikke så god at man skal havde 5 stk. (en til stuen, en til køkknet, en
til soveværlse, en til WC og en til gæsteværlse)
Redigeret af Startrek - 26-Juni-2009 kl. 16:35
|
|
marlowe
Ny bruger
Oprettet: 23-Maj-2009
Point: 14
|
Sendt: 03-September-2009 kl. 11:07 |
Lars skrev:
Sandal skrev:
Jeg har kun dårlige erfaring med GLS. De kommer kun på hverdage mellem kl. 8-14, hvor almindelige mennesker med et arbejde ikke er hjemme. |
Det samme her. Seneste eksempel:
Bestilte en pakke i England. Den blev sendt med et pakkefirma derovre, men her i landet blev pakken håndteret af GLS.
Ved ankomsten til landet laver GPS om på track&trace. De erstatter det internationale tracking (Parcel Force Worldwide) med deres eget. Resultatet er at den normale tracking af pakken ikke virker.
[...]
/Lars
|
Tak for info, Lars. Jeg gjorde på baggrund heraf det, at jeg ringede til GLS, da Parcelforces track&trace viste, at pakken havde forladt UK. GLS gav mig så det nye track&trace nummer - og informerede mig i øvrigt om status og forventet levering. Meget høflig og kompetent medarbejder.
Egentlig kan man vel ikke bebrejde de forskellige firmaer har deres eget system. Snarere kunne man sige, at GLS og Parcelforce burde aftale, at Parcelforce på deres track&trace service-side oplyste det nye pakkenummer, når en pakke overgives (og vice-versa)... Det er vel nærmest Parcelforces fejl, at de ikke sørger for at yde denne service, hvis man endelig skal bebrejde nogen.
/ Søren
|
|