|
Panasonic ST60 vs GT60 vs VT60 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kalibreringen er relateret til og "Godkendt" af ISF. Den kalibrering der foretages nu, som er 5. version af en slags autokalibrering, er langt mere dybdegående en de tidligere - og faktisk også noget mere manuel end tidligere. Før tog kalibreringen ca. 30 minutter - nu tager det ca. en god time. Der vil naturligvis være nogle få, skal vi sige lokale parametre indstillinger, så kun kan opnås ved en hel manuel kalibrering. Men som helhed synes jeg at Calman kalibreringen giver et fremragende billede. Hvis du vil se mit VT60, så giv mig lige et praj
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
tosa
Guld medlem Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tilbuddet og informationerne.
Jeg håber at få tid til at komme forbi Panasonic center Rødovre i dag, og håber det kan overbevise mig om, hvilken model jeg bør vælge. - Jeg smider lige en PM, hvis jeg gerne vil forbi og se dit VT60. |
|
C K N
Bruger Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ST60. Det leverer et super billede til prisen!
Dog har jeg en lipsync-fejl på mit, så det skal til reperation (har hørt om flere der har oplevet dette problem) De indbyggede højttalere leverer et ret fladt signal, kun lige velegnet til "nyhedskig"
|
|
tosa
Funktioner
Tak(0)
|
Var nede i Panasonic center, og så modellerne i dag. Dog hang de desværre ikke på samme væg.
Men jeg synes ikke jeg kunne se den store forskel mellem VT60 og GT60, mens jeg kunne se noget forskel mellem ST60 og GT60, omend det ikke var meget. Jeg så selvfølgelig ikke noget BD video, men så noget bold, og det så ret godt ud på både GT og VT - ja også på ST, men ikke helt så godt som på de andre. Så umiddelbart har jeg ikke det store incitament til at tage den dyre model, når jeg mener GT'eren så lige så godt ud. |
|
chico
Super bruger Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vist kun marginale forskelle der er på disse 3 skærme (3 gode), hvis man ikke har specielt gode øjne - det er vist mere noget med design, dobbelttuner mv. fremgår også af Rasmus Larsen på flatpanels (kan ikke huske om han også har testet GT).
Ser man retention og burn-in i praksis, hvis man ikke specielt ser efter det?
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
ubeslutsom
Bruger Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg har forstået det, er forskellen mellem GT og VT tydeligst i dagslys pga det bedre filter i VT. På mit VT50 var den langvarige retention (mørke skygger) meget tydelig, når der f.eks kom en himmel på skærmen, ellers mest i reklamepauserne.
|
|
tosa
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan jeg se, at jeg ikke vandt det ZT60, som jeg havde regnet med - så nu er jeg jo nødt til at købe GT'eren
|
|
SaikoManSP
Bruger Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
C-K-N Har haft samme problem med mit. Det bliver ombyttet til nyt. Så krydser jeg godt nok fingre
|
|
alpha10
Bruger Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
lipsync-fejl på ST60, hvordan oplever I det? Jeg har da set på netflix, men ikke andre steder.
|
|
michaelw
Super bruger Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
lipsync, er det på hdmi indgange , eller alm tuner`?
|
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |