recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbox fan skiftet til sony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketxbox fan skiftet til sony

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 11:44
Alle de X360 titler jeg har set, har kun 1080i
Til top
fbpdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2007
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 11:52

Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

jeg har nu haft PS3 i en uge og har allerede spillet mere på den end jeg tror jeg nogen sinde har på min Xbox 360 i det 1,5 år jeg havde den..

At du ikke vælger at bruge din Xbox360 med de verdensklasse spil der findes (GOW, Oblivion, Rainbow Six osv.) siger mere om dig end om konsollen.

TH42PX60EN - XBOX360
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 11:58

En Xbox premium kan fås ned til 2300, et hd drev kan fåes helt ned til 1000-1200kr hvis man søger efter det og en trådløs adapter til 600kr.

Det er stadig under 4000, men maskinen har se'følig også været på markedet længere. Men 4000 er vel også en slags penge. Xbox er specielt attraktiv hvis man IKKE vil bruge den til HD film elelr have den på nettet

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 12:06

2300?? På spilpriser står den til 2600,- som det billigste...

Det som gør X360 attraktiv for mig er prisen. Jeg er ikke så meget titel-bundet, men mere genrebundet.

PS3 har for mig Gran Turismo og Formula One inden for bilgenren. X360 har kun Forza Motorsport 2 som har interesse.

PS3 har GTA4, det har X360 også. Og så er der Gears of War på X360 som er hamrende flot. Men PS3 har Resistance of Fall (tror jeg nok det hedder) som for mig er det samme.

Pt. har PS3 mere der tiltaler mig men den er bare alt for dyr pt. Så enten får jeg en hjerneblødning og køber en snart, eller også tvinger jeg mig selv til, at vente til jeg kan købe den billigere.

Til top
Krisgebis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-December-2006
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 13:12
nekolas:
Component MÅ ikke skalere dvd film op, dertil skal benyttes vga eller hdmi. Component og vga (de almindelige kabler til xbox'en will suffice) kan godt køre 1080p. Læste dog om nogle folk i okt./nov. der havde problemer med det over deres fjernsyn, men det stemmede vist fra at deres tv ikke accepterede 1080p ved dets component indgang.

Det ironiske kommer af at PS3 hele tiden har sagt at HD først blev skudt igang, når DE sagde det det. Og selvfølgeligt at x360 ikke var kraftig nok til 1080p osv. Men flere multiplatform spil understøtter på deres x360 udgave 1080p men på PS3 udgaven "kun" 720p. Hmmmm...

MartinJohansen:
Jeg kan måske anbefale PGR3 på x360, jeg synes ihvertfald det er rigtigt godt.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 13:27
det meget sjovt at prisen bliver nævnt, det klart en individuel sag om ps3'en er pengene værd eller ej.. jeg kan nemlig godt bruge nogle af de ting som man obligatorisk får med i ps3'en, som ville være meget dyrere hvis jeg skulle købe det ved siden af..!

fx så vil jeg tage brug af blu-ray drevet til blu-ray film når jeg engang efter sommer køber et 1080p tv(eller 720p, kommer an på market til den tid). den billigste stand-alone(ikke pc-drev?) blu-ray afspiller jeg lige kunne finde hurtigt var samsung BD-P1000 til 4850,-.

jeg har ikke en ps2, så det at der der er PS1 og PS2 bagudkompatibilitet gør at jeg ikke behøver at købe en PS2 - billigste nypris på sådan som jeg lige kunne finde var 1069,-.  ja jeg vil gerne spille ps1/2 spil  der en masse klassikere som skal games *

så for mig der koster PS3'en som PS3 spillemaskine, 4888-(4850+1069) = -1031,-? ved godt det lidt langt ude, men et eller andet sted, så lige præcis for mig der kan man hører det er pengene værd..

yderligere, så som spillemaskine der er der bare flere eksklusive titler som appellere til mig.. fx FF(tror at XIII kommer til 360 også, men versus XIII skulle være eksklusiv), MGS, Lair..

*og det skal måske lige nævnes at jeg allerede ejer en xbox, derfor vil jeg ikke "spare" penge på bagudkompatibilitet på samme måde med en 360 som en PS3. igen meget individuelt 

Redigeret af nekolas - 30-Marts-2007 kl. 13:52
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 13:49

KRisgebis jeg har haft PGR (1?) til den gamle Xbox, det fangede mig ikke rigtig omend det var et flot spil.

Jeg er meget kræsen ang. spil.. det er faktisk ikke ret meget jeg gider spille så en rigtig spillefreak er jeg nok ikke

Til top
argiex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2006
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2007 kl. 21:25
Jeg er selv tekniknørd og har haft 360´eren og Wii´en siden de udkom, og har her igår købt PS3.

Det var først meningen at jeg ville vente og se om "det uundværelige spil" kom til PS3, men jeg er glad for at jeg hoppede på vognen allerede nu.

Den er superfed, larmer næsten ikke, og virker bare gennemtænkt, og så står billedet så knivskarpt via hdmi, at det virkelig gør en forskel.

Eneste minus er kontrolleren, den er for dårlig at holde på og har ikke rumble.

Jeg har spillet meget på min 360´er, og det er stadig en fed konsol, med verdens bedste kontroller, men jeg tror kun jeg vil spille Forza 2 på den (når det kommer), og så kan kæresten ellers bruge den til alle de små puzzle spil hun spiller.

Wii har stadig Zelda, og jeg håber der snart kommer nogle flere sjove spil der udnytter wiimoten optimalt, ellers tror jeg sgu den dør langsomt ud.

Men der er ingen tvivl om at PS3 er kommet for at blive, og hvis de spil jeg er interesseret i, udkommer både til 360 og PS3, vælger jeg klart PS3 versionen.
Nu håber jeg bare der snart kommer en god kontroller med rumble, ellers må jeg lave en 360->PS3 kontroller konvertering ;-)
Denon 3806 7.1 receiver
Pi7 front, center højttaler
Coral CX-5 baghøjttaler
Optoma HD72i projektor
Toshiba HD-EP35 HD-DVD
PS3 Bluray
Xbox360
Nintendo Wii
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu