|
Hvorfor er der ingen konkurrence på fiber? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8635 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er en kontorejendom med forskellige virksomheder, vil du ofte have én fiber ind i bygningen pr. virksomhed, men nej, der går ikke fiber ud til det enkelte kontor, og alle inden for samme virksomhed deles jo om samme internetforbindelse. Skulle der kun fiber ind i din ejendom, som så fordeles videre via en switch, ville I jo deles om den ene forbindelse. |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bor i en boligblok og har en fiber trukket op til min lejlighed. Fiberselskabet gravede fiber ind til ejendommens kælder og satte noget elektronik op i en boks på kældervæggen, derfra er der ført en fiber op til min lejlighed. Med til historien hører at det var mig som privatperson der bad om at få trukket en fiber ind, det er muligt at hvis det havde været en beslutning boligforeningen havde taget så var det gået via coax, det skal jeg ikke kunne sige.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |