|
Kenzo's Bio Tråd! |
Besvar | Side <1 363738 |
Forfatter | |
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så hvis jeg skal forstå dine hentydninger korrekt, så har alle med Onkyo den mening at de lyder identisk og alle som har Integra mener at Integra lyder bedre, men dem med Onkyo tager fejl og dem med Integra har ret?
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ikke Jonas.
Dem med Onkyo har ikke gidet at bruge de ekstra penge på Integra fordi de tror der ingen forskel er, og har derfor aldrig kørt en A/B test. Jeg har både Onkyo 5008 og Integra DTR 80.3 stående derhjemme og jeg VED Integra lyder bedre..! Jeg har uden tvivl været glad for min Onkyo og har været meget skeptisk ved at give de ekstra penge for en 80.3 kontra en ny Onkyo, der er jo trods alt 6000,- i forskel på 5010 og 80.3.. Men er efter intens lytning hele aftenen igår ekstremt glad for beslutningen. Redigeret af strecker - 16-December-2013 kl. 13:34 |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh okay, så beklager jeg min skeptiske tone. Jeg købte selv Onkyo processor i sin tid af to grunde: Ingen har nogensinde påvist at der er forskel og Integra var besværligt at få fat i sammenlignet med Onkyo. Kunne være sjovt med en A/B test hvor man holder ting som Audyssey osv udenfor sammenligningen.
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kørt Audyssey xt32 og Pure direkt på begge maskiner i testen..
Det var ikke små forskelle jeg oplevede. |
|
Besvar | Side <1 363738 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |