recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor er der ingen konkurrence på fiber?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor er der ingen konkurrence på fiber?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 46 minutter siden kl. 00:10
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Een på coax

Så havde I ikke 200/100, ellers var problemet et andet sted.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 25 minutter siden kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Een på coax

Så havde I ikke 200/100, ellers var problemet et andet sted.

Klaus
Joh, og senere fik jeg 300/100 med tvungen spam program til den nette pris 319kr/md. Det var jo Stofa, nu Norlys. De var fyldt med service og rabatter, men de sendte en regning på det fulde beløb LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 9 minutter siden kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

I løbet af 2025 får vi lagt fiber ind, og der bliver leveret 1000/1000 Mbps forbindelse til 59kr. om måneden som max pris.

Hej.

Det lyder spændende.

Antenneforeningen af 1986 har valgt en lidt højere pris, med
Bemandet Sekretariat,
Medlems magasin,
Mulighed for tilvalg af Offentlig/fast IP-adresse
til 120 kr./år i abonnement og i 150 kr. oprettelse.

De har i dag næsten 19.000 brugere fordelt på over 70 medlemsafdelinger.
Men mon ikke der er plads til, at begge kan vokse.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 2 timer 7 minutter siden kl. 10:49
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 56 minutter siden kl. 12:00

<span style="-webkit-text-size-adjust: auto; : rgb254, 254, 254;">I løbet af 2025 får vi lagt fiber ind, og der bliver leveret 1000/1000 Mbps forbindelse til 59kr. om måneden som max pris.</span>

Det var ikke meget. Du mener nok Mbit. Det er da noget svineri der er forskel på landsdel/ pris.

Så må du jo få gang i din boligforening. Det er jo ikke noget, der sker af sig selv.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 47 minutter siden kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

<span style="-webkit-text-size-adjust: auto; : rgb254, 254, 254;">I løbet af 2025 får vi lagt fiber ind, og der bliver leveret 1000/1000 Mbps forbindelse til 59kr. om måneden som max pris.</span>

Det var ikke meget. Du mener nok Mbit. Det er da noget svineri der er forskel på landsdel/ pris.

Så må du jo få gang i din boligforening. Det er jo ikke noget, der sker af sig selv.
Det er jo ikke nemt, når jeg bor til leje i privat rækkehus lejlighed, og ikke har en boligforening i ryggen.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 minutter siden kl. 12:28
Så kan jeg ikke se, hvorfor du mener, at det er svineri, at du ikke kan få internet lige så billigt som en boligforening med måske 100-vis af boliger.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 minutter siden kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Så kan jeg ikke se, hvorfor du mener, at det er svineri, at du ikke kan få internet lige så billigt som en boligforening med måske 100-vis af boliger.
Du synes det er i orden der er så stor forskel, det synes jeg ikke. Udlægning af fiber bredbånd skulle gerne gøre at alle fik hurtige forbindelser til rimelige penge. Jeg bor i en ny udstykning fra 2023 med 102+ boliger der alle har lagt fiber ind.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu