|
Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder |
Besvar | Side <1 141516 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ser ikke så mange film mere, derfor solgte jeg mit tidligere surround anlæg. Mht. mit TV købte jeg dette pga. billedet, og ikke så meget pga. lyden. Jeg var dog faktisk i 7 sind om jeg ville købe en soundbar fordi lyden på Pana TV´et er så god til mit daglige brug. Jeg stod så også og manglede lidt lyd til CD afspilning, og det ene med det andet gjorde jeg gik på jagt efter en soundbar, med god lyd for mig. Jeg forventede skam ikke lydmirakler med en soundbar, men forskellen i disses ydeevne er ganske spændende. Redigeret af Hother - 11-Juni-2018 kl. 10:15 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke skidt for forbrugerne? ... idet et nyt TV ofte er en meget dyr investering og hvor det som billedviser kunne holde måske 8 år, så skal man pludselig skifte fordi der er kommet en ny standard eller feature?
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7122 |
Funktioner
Tak(0)
|
At lege md det nye er dyrt.
Man kan leve lykkeligt uden Sony st5000 har fået eARC via en Update. 😄
|
|
Besvar | Side <1 141516 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |