recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bleeding ES8005 ! :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bleeding ES8005 ! :(

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Status: Offline
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 13:57
Jeg tager lige en gamle tråd op her !

Syntes også mit ES8005 døjer lidt, men ikke ekstremt meget..

Er der noget man kan gør for at undgå det, udover kalibrering ?

Køre pt. med flatpanels.dk indstillinger, og syntes de er rigtig gode !

Dog syntes jeg kun jeg har det i venstre side af tv, kan det passe ?

Og hvorfor kommer det egentligt ? tænker på om man selv har været skyld i det da man sat det op eller noget..
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:18
Læs dog tråden igennem ? Folk har givet sin hjælp..
Til top
lbm_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2011
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbm_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:25
I mørkt rum, synes jeg at bleedingen er meget afhængig af hvor man sidder i forhold til TV'et...(dog stadig med en minimal tildens til at det måske er værst i venstre side, set forfra).

personligt synes jeg at flatpanels indstillinger er virkelig forfærdelige og giver nogen meget mærkelige farver, men sådan er vi så forskellige! :)

Jeg har fået det justeret nu, så jeg faktisk ikke rigtig ligger mærke til det mere, udover meget mørke scener.

Det er teknologien der er sådan, det er ikke noget der bare "kommer"... Så som jeg fik at vide, lev med det, eller køb et IKKE LED TV! :)
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:50

Det er teknologien der er sådan, det er ikke noget der bare "kommer"... Så som jeg fik at vide, lev med det, eller køb et IKKE LED TV! :)
[/QUOTE]
En MEGET KLOG MAND!! Clap
Hvem sagde plasma?!.........
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 09:10
Munkieftw, kunne jo være der var nogen der havde fundet ud af noget nyt / andet, Tråden er efterhånden 2-3 måneder gammel..

Ibm, er du ikke flink at smide dine indstillinger ?

Nu testede jeg lige med The Dark Knight Rises igår, og der kunne jeg faktisk ikke se bleed !

Stuen var mørklagt, for at jeg rigtig kunne se det, men kunne ikke Clap

Jeg har smidt backlight ned på 9, kan være det var det der skulle til
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Gunraf Gunraf skrev:

Oprindeligt skrevet af lbm_ lbm_ skrev:

Jeg vidste det også godt, MEN, jeg var ikke klar over at det blev så slemt, og var så irriterende for mig.

Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom Tongue (hurray for generelisering, er lige kommet derfra)

Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom

Du kan da kun tale for dig selv....
Få kanaler i begrænset periode... er min erfaring

E.L.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Gunraf Gunraf skrev:

Oprindeligt skrevet af lbm_ lbm_ skrev:

Jeg vidste det også godt, MEN, jeg var ikke klar over at det blev så slemt, og var så irriterende for mig.

Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom Tongue (hurray for generelisering, er lige kommet derfra)

Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom

Du kan da kun tale for dig selv....
Få kanaler i begrænset periode... er min erfaring

Korrekt . Samsungs absolut bedste billede performes på deres 64" plasma. Og den lider på ingen måde af retention eller burn in . Her kan man glemme alt om zoom og andre ninja tricks .Risiko for hørbar buzz,samt let linebleed skal der desvære kalkuleres med .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu