recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony X85C ER bare et virkelig ringe (Android) tv!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony X85C ER bare et virkelig ringe (Android) tv!

Besvar Besvar Side  <1 151617
Forfatter
Besked
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 10:35
@Flarup
Jeg fik Sonys TDG-BT400A - Disse virker IKKE til dette tv. Fra Sony SKAL det være TDG-500A.
Har dog et par samsung briller der virker uden problemer, nogle gamle nogle...

Redigeret af Erik_A - 08-Marts-2016 kl. 10:36
_____

/Erik
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 11:50
@Flarup
Jeg har selv et 65x8505c og har købt en relativt prisbillig aktiv 3d brille, der iøvrigt virker fint:
http://www.ebay.de/itm/Sintron-2X-3D-RF-Aktive-Brille-fur-DE-2015-Sony-3D-TV-TDG-BT500A-TDG-BT400A-/141754741980?hash=item21013db4dc:g:LZQAAOSwT6pVt1Nb
Til top
radeck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-August-2008
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér radeck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 18:35
aktiv
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 20:48
hej jeg har opdateret mit TV til seneste version og har i dag oplevet et par mærkelige problemer.
1. På TV3 og TV3+ var lyden helt ude i hampen :D musikken spillede fint men stemmerne lød somom de kom fra subwooferen. sådan var det her i dag, på TV3 var der masterchef
Lyden kommer ud via arc til min Onkyo 646, her til aften var lyden fin.
så testede jeg lige plex, og her er lyden på samme måde.
jeg tror det har noget med den lyd der kommer fra udsendelsen, som måske ikke er i digital format.
jeg troede faktisk plex afspillede digitallyd ?
et andet problem er DRappen den virker ikke, har ikke testetden tidligere så ved ikke om den har virket før opdateringen, men her skriver den at forbindelsen er mistet og jeg skal tjekke mit netværk, derefter lukker det ned.

er det nogle problemer i har oplevet ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 21:20
DR er ikke en app, men blot en genvej til HbbTV, så du kan ligeså godt starte den ved at tænde TVet på en DR-kanal og så trykke på den røde knap. Den "rigtige" DR TV app er ikke kommet til Android (ligesom alle de andre Apps, der ikke er kommet).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2004
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 08:09
I går fik jeg ny opdatering på mit X85C.Som anbefalet lavede jeg efterfølgende en fabriksreset.

Så det var forfra med vælge land og sprog, scanne kanaler, Google login, Netflix login, justering af lyd oprettelse af favoritlister, installere Apps, navngive input osv...

Komplet tåbeligt at det er nødvendigt hver gang.
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 09:21
Hvilken opdatering er dette?
Seneste fw jeg kan finde på sony er 3.317 og er fra 17/2

Der har været nogle opdateringer(min burde opdatere selv) der har sørget for at den låser i opstarten, så man er nød til at tage strømmen. Fruen var tosset, ikke teknisk, tossetWink
Det er dog gået over, så der har vel været en opdatering der har overrulet denne.

Oplever ingen problemer med mit tv, men jeg bruger den kun som skærm. Har aldrig brugt andet end hdmi 3.
Oplever dog stadig at tv-t slukker efter 6-8 timers brug. Ingen advarsel, den slukker bare. Det er ikke det strømbesparelsesbras, det er slået fra.
Det er ikke tit vi bliver generet af det, det er jo kun i weekenderne den er tændt så længe ad gangen...

Nogen der oplever det samme?
_____

/Erik
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 10:33
Mon ikke det er denne opdatering ,omtalt på flatpanels.
Sony opdatering
Til top
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 13:03
Jeg brugte i weekenden for første kange EPG guiden. Sikke noget bras.

Øverst står "Kategori = Alle"  og via Action knappen kan man vælge en anden kategori.
Jeg troede jo så i min naive vildfarelse, at jeg - som på mit tidligere Sony TV - kunne vælge imellem at se EPG for forskellige program kategorier, som f.eks. Film, Sport, Nyheder, Dokumentar m.m.
Næ nej. Man kan vælge imellem de favoritkanallister man evt. har sat op og ser således alle programmer for de kanaler. Fuldstændig ubrugeligt.

Siden det hedder "Kategori" har det måske været planen at man skulle kunne skifte imellem kategorier, men en eller anden programmør har måske ikke vidst hvad det var ?
Til top
Duelund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2016 kl. 10:48
I går aftes så jeg input på en HDMI indgangskanal.

Jeg ville så skifte til Netflix og trykkede på NETFLIX knappen på fjernbetjeningen.
I stedet for at skifte til Netflix, re-bootede fjernsynet, som hvis man trykke på Power i 10 sekunder.

Hvad sker der lige her ?

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2016 kl. 11:28
Dårlig software implementering, i en kombination af Google og Sony.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 151617

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu