|
kaos hos power / dårlig oplevelse råd |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hælder mod Flippos tanke.
Jeg selv stiller mig undrende over, hvordan du mener, dette udsagn: "Det fremgår tydeligt ved, at beskyttelsesfilmen er væk, og der er fingeraftryk på skærmen." kan overbevise dig om, der er tale om et refurbished produkt? Med tanke for der er tale om et forholdvist nyt produkt, så er chancen for, du har fået fingrene i et refurbished produkt nok ikke særlig store, men jeg er helt enig i det sidste, du har skrevet. Problemet er at alle vil have et nyt produkt, men de vil også gerne kunne benytte sig af returretten. I den sidste ende er det nok kunderne, der kommer til at betale for servicen, men klar besked burde man kunne forvente uanset forholdene. At Elgiganten overhovedet gider denne diskussion forstår jeg ikke, da det ikke gavner deres omdømme, og det er peanuts i deres verden...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |