|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
du kan bruge koderne til ps2 fjernbetjeningen, de virker fint :-)
|
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Sådan en ejer jeg ikke, men den kan vel købes :)
Ang. alt det her.. er det eneste man ikke kan Home knappen? Dvs. jeg kan navigere rundt i XMB og det hele? |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
jeg er næsten sikker på at du har koderne til ps2 fj.btj i din database... ja du kan alt det du kan med din controller pånær det homeknappen gør |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Jeg må lige kigge efter :)
Takker :) |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Har lige købt en univ. remote til min ps3.. der fulgte en lille dum remote med.. den kan IKKE slukke/tænde.
Så kodede jeg den ind på min srm7500 og så var vi tilbage til one remote løsningen. Når man alligevel slukker maskinen bagi, når den ikke bruges, så er den sluk/tænd vel ikke så vigtig.. Kostede 120,- inkl. fragt.. Logic3 Så da et godt alternativ og kan bekræftes til at virke fint. |
||
![]() |
||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Kan den købesnogle steder i danmark?
|
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Hvad er status ?
Fungerer den Schmartz IR perfekt sammen med PS3 og en Uni remote som eksempelvis Logitech Harmony One ? Hvad er erfaringerne ? Er der siden kommet andre lignende løsninger til, der er bedre ? Hvor køber man ?? her ? Tak ![]() Redigeret af KissmeTiger - 22-Oktober-2008 kl. 13:29 |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
der er kommet nye IrDa remotes som har "PS" button support og som kan fåes nede omkring 170,- kr hos coolshop mener jeg. så siden denne løsning er der altså kommet andre UniRemote produkter som også har ps button support nu.
|
||
![]() |
||
depper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Hvordan får jeg fat i sådan en. Kan kun finde den uden on/off...
Det skal være PS3IR+PWR Altså den med on/off funktion. Kan ikke findes på hans hjemmeside http://www.schmartstuff.com/. Er det ellers andre alternativer som har on/off funktion. depper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Denne har SELECT & START knap som irda. som jeg kikker på den http://www.amazon.com/PlayStation-3-Blu-Wave-Remote/dp/B000R 5H7KE hmmm, nå .. ikke helt ok, mangler stadig ps3 knappen Redigeret af pendec - 29-Oktober-2008 kl. 00:49 |
||
![]() |
||
depper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Sys ikke at jeg kan se om den har on/off.... Det er faktisk næsten det eneste der tæller. |
||
![]() |
||
![]() |
|
nej, men nu har de jo lagt det i menuen, så on/off er ikke vigtig nok, men PS3 knappen er til spil som man får startet med sin rc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |