|
ordrer jeg ikke har bestilt |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kan du bruge Google translate. |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener ikke du kan tilskrive det til "internethandel" Det er en eller anden som har hacket en konto, hvor du benytter samme password som til din Google konto. Så har de solgt loginoplysningerne og så er der nogle andre der har købt deres egne apps med dine penge, for på den måde at tjene penge. Jeg tror ikke de har dit kortnummer, de har kun haft dit login og password. Tal med banken og Google om at få pengene igen og se det som en lærestreg i aldrig at have samme password på vigtige sites på nettet. Introducér evt. en password husker som KeePass til at holde styr på adgangsoplysningerne. |
|
vibse
Ny bruger Oprettet: 04-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, den tager jeg til mig. Måske har jeg været for sløset. Jeg kan se i min log at der er logget ind fra hhv Fyn og Sjælland i tidsrummet hvor købene er gjort.
|
|
vibse
Ny bruger Oprettet: 04-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan da lige fortælle at min søn har talt med Wallet-support i Langtbortistan det lader til de løser sagen.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da bare rigtigt rart
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |