|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
OK, tak for info xcardman... Det er jeg super glad for at høre. Lige et lille tillægsspørgsmål, hvis den ikke var beregnet til almindelige brugere, hvem så? Jeg mener var den beregnet til erhverv eller? Det må da være noget af en niche hvis det kun er til "nørder"? (Nørder er ment positivt - anser selv mig selv som film/TV nørd :-)
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
![]() |
M modellen er egentligt ikke et tv, men kun en skærm + forstærker.
A modellen vil være at fortrække for almindelige mennesker især hvis de havde indbygget en DVB-C tuner. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja en M er beregnet til erhverv
Lahan Ja for dit syns punkt kan jeg udmærket forstå du mangler en dvb-c tuner. Men for mig er en M model den perfekte skærm. en optager tilsluttet og resten igennem min forstærker. samt en Harmony one. så har ikke brug for et tv skal kunne andet end vise et billede. |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Har også kun valgt KRP-600M modellen, fordi jeg ikke har behov for flere end 2hdmi'er. En til PS3 og Samsung HD-boks, og så bruger jeg DVI porten, når jeg skal have tilsluttet til mit mediecenter. Og når jeg engang i fremtiden får en forforstærker med hdmi i fremtiden, ja så har jeg kun behov for det ene hdmi port i monitoren
![]() |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |