|
PAS PÅ! Falsk mail fra Apple om køb af Netflix! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Netop Spotify har flere gange brudt App Store reglerne. Man må ikke sælge in app og så opkræve mere end hvad man opkræver andetsteds. |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
||
Netop, og det kan ikke gå for hurtigt. |
|||
![]() |
|||
||
Husk at lægge mærke til domænenavne fremover. |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
||
Det prøvede jeg også på, men kan ikke fravælge kortoplysninger. Der sker intet ved at de har mit Apple ID. De kan ikke bruge det uden den tilsendte sikkerhedskode.
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
||
Det hjælper ikke så meget at lægge mærke til. Sikkerhedssider har de mærkeligste domænenavne fyldt med symboler, også på sikre sider. Man er på herrens mark, og må bruge sin sunde fornuft for at undgå snyd. Det betyder for mit eget vedkommende at jeg ikke udleverer mine data til andre end helt sikre sider for eftertiden.
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Er det Apple der skriver til dig, så vil domainet i linket være noget *****.apple.com/******* |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |