|
|
Besvar ![]() |
Side <1 282930 |
Forfatter | |||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Det lykkedes: linky
Scroll lidt ned så kommer: "Kan jeg få en indlånskonto? Du har som alle andre ret til en almindelig indlånskonto. Pengeinstitutterne skal oprette en indlånskonto til alle, der beder om det, med mindre der er en individuel og saglig begrundelse for at nægte dette, f.eks. når en kunde optræder truende over for personalet." Så nej - en bank kan ikke blackliste dig. Redigeret af Stampe - 03-Juni-2008 kl. 22:15 |
|||
![]() |
|||
Macbom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() |
||
Enig .. men det er ikke det der bliver sagt. Der bliver postuleret at banken kan nægte dig tilmelding til PBS, sikkert fordi pengene i såfald bliver trukket uagtet om der rent faktisk er dækning, så den er nok god nok. |
|||
![]() |
|||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
||
Det står også i mit tidligere indlæg, at næsten alle danskere skal bruge en bankkonto. Det er ikke problemet. Bankerne skal ikke give tilladelse til, at en kunde kan benytte PBS. De kan sige nej til PBS, men ikke nej til en almindelig konto (det nærmeste man kan komme den gamle bankbog). |
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Jamen den valgmulighed har jeg aldrig haft... jeg modtager blot en regning med opkrævning af betalingsgebyr på første opkrævning... og det er såmænd det der trigger min kritik... der står ingen steder på mine tilmeldingspapirer angivet andet end jeg blot skal betale 199,- kr om året.. eller iøvrigt på det materiale stillet til rådighed af antenneforeningen (som jeg iøvrigt føler mig overbevist om er lavet i et eller andet samarbejde med yousee) Iøvrigt finder jeg det kritisabelt at man fremsender en opkrævning på en kortafgift uden angivelse af hvilken periode afgiften betales for. |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
||
Da jeg fik mit kort, skrev jeg under på en aftale, hvoraf fremgår følgende: |
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Nu har jeg tjekket ved flere lejligheder og dette står ikke nogen steder på den tilmeldingsblanket jeg har fået udleveret.. har den da liggende endnu. Og jeg har da osse betalt regningen minus de 25,- kr og sørget for at sende en mail til yousee i god tid inden betaling så de har haft mulighed for at reagere inden betalingen var effektueret.. det var sket igår.. og har intet hørt fra Yousee på min skrivelse... og regner såmænd heller ikke de gider at bøvle ret meget for 25,- kr.. men man bliver jo nogengange overrasket |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 282930 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |