recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kaos hos power / dårlig oplevelse råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kaos hos power / dårlig oplevelse råd

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 7 minutter siden kl. 21:42
Jeg hælder mod Flippos tanke.
Jeg selv stiller mig undrende over, hvordan du mener, dette udsagn:

"Det fremgår tydeligt ved, at beskyttelsesfilmen er væk, og der er fingeraftryk på skærmen."

kan overbevise dig om, der er tale om et refurbished produkt?

Med tanke for der er tale om et forholdvist nyt produkt, så er chancen for, du har fået fingrene i et refurbished produkt nok ikke særlig store, men jeg er helt enig i det sidste, du har skrevet.

Problemet er at alle vil have et nyt produkt, men de vil også gerne kunne benytte sig af returretten. I den sidste ende er det nok kunderne, der kommer til at betale for servicen, men klar besked burde man kunne forvente uanset forholdene. At Elgiganten overhovedet gider denne diskussion forstår jeg ikke, da det ikke gavner deres omdømme, og det er peanuts i deres verden... 
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 26 minutter siden kl. 11:23
Er det ikke en kendt taktik fra Power... De trækker ting i langdrag, indtil kunden til sidst er så træt at kunden køber et andet og lidt dyrere produkt.

Det er sjældent jeg prøver at handle i Power. Men har forsøgt nogle gange.... Og hvergang dette sker, ophæver jeg købet. Faktisk er det kun lykkedes mig at få mit produkt én gang :-o 

Jeg prøvede endda at finde mit produkt i en anden butik, som jeg kontaktede, og fik bekræftet de havde det på lager.... Men så ville de ikke sælge til den pris jeg var blevet lovet nogle uger tidligere... da hvis jeg skiftede butik, så var det en ophævelse af køb... Og nu havde de ikke samme tilbud længere... 

Så jeg betaler hellere lidt mere, og får varen, samt bedre service :)
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 29 minutter siden kl. 14:20
Det er altid træls når sådan noget sker. 

Jeg mindes ikke at have haft problemer med Power.

Det sidste køb var en skabsfryser en fredag eftermiddag kl. 16:15. Der blev straks slået 3000 af prisen. Da jeg sagde at jeg gerne ville have det leveret, spurgte han hvornår. “Bare det ikke er i dag”, svarede jeg. “Det var godt du specificerede at det ikke skulle være i dag, for vi har en aftale med GLS så vi kan bare ringe”. Vi aftalte at det skulle være mandag efter kl. 12. “Jeg laver lige en faktura. Du får gratis fragt med”. Mandag kl. 11:45 var GLS ved min dør. Jeg var ikke hjemme, men kom snart. Fragtmanden hjalp endda med at få det ned af vores indkørsel selv om det var kantstenslevering.

Ingen problemer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu