|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|||
Reklamer kan være en belastning. Visse typer firmaer har jeg sågar henvendt mig direkte til via mail for få dem til at lade være med at levere mig noget.
Men der er enkelte jeg ikke vil undvære. Derfor kan det også undre hvilken politik der bliver ført på området. Butikker og centre som ligger så langt væk geografisk set og som man aldrig kunne drømme om at komme i, dem bombarderes man med af reklamer. Mens dem der ligger i nærheden og som man er tilfreds at modtage, de ophører bare. Men hvis de omdelte reklamer på en gang ophørte, ville det sikkert være en skam for butikkerne, idet de så ikke fik solgt så mange slagvarer. |
||||
![]() |
||||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|||
Mus skal vi ikke bare være enige om at det ene eksempel du nævner max kommer 2 gange om året normalt med mindre noget ændre sig radikalt? Det der undre mig mest er, at det er forbudt at sende spammails til folk, med mindre man selv har bedt om at modtage de mails, mens reklamer der er på fysisk papir det kan man sende som man har lyst til uden man kan rigtigt kan undsige sig. Redigeret af Smurf - 16-Januar-2008 kl. 21:58 |
||||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||||
![]() |
||||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|||
Jo. Det var nu også mest lidt drilagtigt ment.
Helt korrekt. Omslaget tjener ikke bare som et omslag til at samle reklamerne i, men også som en reklamesøjle. Bl.a. også for Post Danmark. Omslaget kunne for den sags skyld ligeså vel ha' været helt blankt. Hvad det i øvrigt også er, i de tilfælde hvis der også skal omdeles en separat tryksag, der ikke respekterer "Nej tak". (De kommer nemlig også i omslag nu)
Jeg forsøger sandelig ikke at forsvare Post Danmarks dispositioner - jeg forsøger derimod blot at forklare dem. For ser du: Jeg er i virkeligheden bare en underbetalt lønslave, der er nødsaget til at foretage omdeling efter de retningslinier, jeg nu engang får udstukket ovre fra fører-bunkeren i KBH. Hvis jeg da gerne vil undgå fyresedlen.
Hvis nu folk havde været mere flittige til at sende hinanden breve og kort (ud over lige de traditionelle jule- og fødselsdagshilsener Redigeret af musicus - 18-Januar-2008 kl. 16:51 |
||||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |