Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3728
|
Sendt: 28-August-2009 kl. 10:23 |
.FTH' skrev:
furious jt skrev:
lidt en fan, det står jeg gerne ved. Han var jo et stort idol og sej skuespiller i hans storhedstid i 80'erne og ført i 90'erne da jeg var en ung knægt. Der blev vist mange van damme film når der blev holft film aften med gutterne og så var det ud på græsplænen bagefter og lave cirkelspark |
Det lyder sgu da fedt, eller...
Hver mand, hver sin holdning. Men respekt for du sgu af at være Van damme fan
furious jt skrev:
Jeg synes stadigvæk at f.eks bloodsport, Hard target og Timecop er bedre end mange nyere actionfilm.
|
Tror faktisk ikke engang jeg har set dem, kan ikke rigtig udtale mig om dem...
|
Bid lige mærke i at jeg snakker om dengang jeg var 10-13-år dengang vi rendte rundt på græsplænen. Det var ikke i forgårs
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
|
.FTH'
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
|
Sendt: 28-August-2009 kl. 10:57 |
furious jt skrev:
.FTH' skrev:
furious jt skrev:
lidt en fan, det står jeg gerne ved. Han var jo et stort idol og sej skuespiller i hans storhedstid i 80'erne og ført i 90'erne da jeg var en ung knægt. Der blev vist mange van damme film når der blev holft film aften med gutterne og så var det ud på græsplænen bagefter og lave cirkelspark |
furious jt skrev:
Jeg synes stadigvæk at f.eks bloodsport, Hard target og Timecop er bedre end mange nyere actionfilm.
|
|
Bid lige mærke i at jeg snakker om dengang jeg var 10-13-år dengang vi rendte rundt på græsplænen. Det var ikke i forgårs
|
Det ville jeg også selv have sagt hvis det var mig - LOL -
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 28-August-2009 kl. 11:46 |
.FTH' skrev:
furious jt skrev:
.FTH' skrev:
furious jt skrev:
furious jt skrev:
|
|
|
Det ville jeg også selv have sagt hvis det var mig - LOL - |
Og nu rendte vi rundt på græsplænen og ved ikke hvorfor, ja sådan er livet, alt gå i ring
|
|
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
|
Sendt: 28-August-2009 kl. 11:51 |
Startrek skrev:
.FTH' skrev:
furious jt skrev:
.FTH' skrev:
furious jt skrev:
furious jt skrev:
|
|
|
Det ville jeg også selv have sagt hvis det var mig - LOL -
|
Og nu rendte vi rundt på græsplænen og ved ikke hvorfor, ja sådan er livet, alt gå i ring
|
Nej nu er vi 15 år ældre og nu render vi rundt ude i skoven og leger orker og elver i vilde kostumer
Det er så gas, hvis nogle skulle være i tvivl Kunne aldrig finde på at rende rundt ude i skoven i mit gandalf kostume.
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
|
Vilhelm
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
|
Sendt: 28-August-2009 kl. 12:13 |
På 4 skærmsider har man ovenfor tilføjet 4 linjer i 4 indlæg. Alt det andet er "Svar med citat". Hvorfor citerer man i så høj grad det foranstående indlæg? Det gør det besværligt at læse tråden.
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 28-August-2009 kl. 12:25 |
Vilhelm skrev:
Hvorfor citerer man i så høj grad det foranstående indlæg? Det gør det besværligt at læse tråden.
|
At citere hvad man svarer på er almindelig god kotume. Det gør det langt nemmere at se hvad folk svarer på, når der er flere der svarer samtidig. Det kniber lidt mere med folks evne/vilje til at klippe det urelevante fra, når de citerer. Det eneste der er værre end at lade være med at citere det man svarer på, er at citere det hele. Specielt når man ender med at citere flere indlæg tilbage, det er ikke meningen.
|
|
Vilhelm
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
|
Sendt: 29-August-2009 kl. 22:22 |
AV Precision skrev:
At citere hvad man svarer på er almindelig god kotume. Det gør det langt nemmere at se hvad folk svarer på, når der er flere der svarer samtidig. Det kniber lidt mere med folks evne/vilje til at klippe det urelevante fra, når de citerer. Det eneste der er værre end at lade være med at citere det man svarer på, er at citere det hele. Specielt når man ender med at citere flere indlæg tilbage, det er ikke meningen. |
Jeg er det samme jeg mener.
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|