|
Hvordan får jeg et 65" til Jylland?? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er fordi pakken måler: 160x100x36
![]() |
|||
![]() |
|||
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
||
Så må du gerne lige sende mig link til de forhandlere som sikre returlabel på køb af 60' ? Ved at en del tøj butikker har det, men her er avancen kanon høj i forhold til elektronik og det er rimelig nemt for dem. Det er vel de færeste der forventer a leverandøren hjælper med at sende retur når det gælder store varer . De kunne nok henvise til nogle fragtfirmaer, men det fortjener vel næppe en dårlig anmeldelse. Jeg har set rimelige priser hos fragtfirmaerne, når man tænker på hvad man efterhånden tager for pakker. |
|||
![]() |
|||
fotograf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
||
|
|||
![]() |
|||
fotograf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
||
Prøv at kigge her:
http://www.box2send.com/ |
|||
![]() |
|||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
||
Halløj igen
Har i dag fået klaret transporten. Proshop hjalp mod betaling med at bestille en GLS retur. Den kostede 375,- hvilket jeg synes er billigt ift. hvad man som privat selv kan bestille til, - de få steder, der vil tage en stor pakke... Det er stort set umuligt med mindre man bestiller en flytning. Nå, - men 375,- fattigere, men en masse erfaring rigere ![]() Endnu engang tak for alle inputs..
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ja firmaerne slipper noget billigere end os private. Det varer nok længe inden du køber noget så langt væk hjemme fra ;-)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |