|
Nokia Lumia 900 og sms. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilken brugervejledning?
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
M.v.h.
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmmm - nå - jeg synes ellers nok at jeg på et tidspunkt har set en brugervejledning på "nettet" - men den ligner ikke denne her. Men den er hermed gemt... Jeg skulle jo forestille at have ferie, så det kan jo være at jeg kan få tid til at kigge den igennem.
|
|||
Thorvald. |
|||
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan jo bare prøve at oprette en kontakt med 2 mobilnumre - eksempelvis en vens, som du så også tildeler din kones nummer.
Når du så sender til ham kan du se hvem af dem, der får den |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Problemet er vel kun om tlf vælger et mobil nr fremfor et fastnet nr. Hvis den samme person har to mobil nr, er der jo intet problem whatsoever.
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er forkert. Jeg har også to mobiler. En dansk, som er min egen og en lithauisk jeg har fået af firmaet. Den lithauiske bruger jeg kun når jeg rejser udenlands. Så er det jo ikke så smart hvis folk sender sms'er til den, når jeg ikke bruger den. Og sådan kan der være flere eksempler. Folk der har privat og arbejdsmobil. Man skal jo ikke modtage private sms'er på sin arbejdsmobil, kun på den private mobil. Og måske er arbejdsmobilen slukket udenfor arbejdstiden.
|
|||
Thorvald. |
|||
Porkyhead
Junior bruger Oprettet: 12-November-2010 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du trykker 'Skift' (de to pile) under en beskedtråd så kan du både se hvilket nummer, der er valgt samt skifte til et andet. Ved ikke om det besvarer dit spørgsmål? |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej og tak. Jo til dels. Her kan jeg se hvilket nummer der er sendt til. Men jeg tænkte også på, når man skal sende en sms. Så kan man ikke direkte se hvilket nummer, man sender til. Men som vi har fundet ud af er det i hvert fald ikke noget problem, hvis der kun er ét mobilnummer og hvis man her været nøjeregnende med at tildele de forskellige numre de rigtige typer af numre.
|
|||
Thorvald. |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |