|
Anbefaling søges - støjreducerende høretelefoner |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
dynrambo
Bruger Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for input - 770'erne lyder ikke helt tosset :) Hvilken hovedtelefonforstærker anvender du til dine 770'ere? Med 250 ohm kan det vel ikke lade sig gøre at bruge dem med en telefon? Jeg spørger, fordi jeg overvejer at finde en DAC/forstærker-løsning til iPhone (helst via 30-pin stikket i bunden af telefonen) - det kan måske give lidt mere bas til DT-1350'erne (eller 770'erne, hvis man vælger dem i stedet)
|
|
mkt
Bruger Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger ikke forstærker. Troede også det var nødvendigt, men de spiller herligt bare fra den stationære. Jeg ender nok med at købe en, men har ikke været prioritet siden jeg er tilfreds med lyden nu.
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan prøve Bose i Elgiganten, det gjorde jeg inden jeg købte mine Quietcomfort 15 som jeg er super glad for. Jeg har ca. 50-60 rejsedage om året og jeg kan tydeligt mærke en forskel efter at have fået et par noisecancelling ørebøffer. Jeg bliver slet ikke så træt som jeg gjorde før. Ofte har jeg dem bare på uden musik :-)
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |