Jeg kender flere som har købt hos - Pixmania - dog ikke DVD HD recorder, men derimod en Pioneer Reciever, samt en Pioneer DVD afspiller. Begge dele blev leveret hurtigt og smertefrit. Og på Recieveren sparede han vidst et meget stort beløb fremfor hvis han skulle have købt den herhjemme.
Selv er jeg dog stadig en smule bange for de følger det kan have, at købe halv dyre ting på nettet. Herhjemme kan man stadig trække en rimelig pris i land, hvor man så samtidig får alt på dansk samtidig med, at der kan være en forretning bag handlen, eventuelt tæt på ens egen bopæl, hvis man er lidt heldig
Typisk er det for mig også et stort plus, hvis man kan få lov til at prøve maskinen inden køb. Jeg kender også flere som har købt dyre ting uden at prøve/kende meget til varen, hvorefter de har måtte sande, at det ikke har været noget for dem. Derefter har man måske så bøvlet med at få solgt det igen til en god brugtpris
Men jo da, der findes en del steder på edbpriser.dk, hvor jeg godt tør og handle. Jeg tror midtdata, shg, pixmania (som jeg kender til), er udemærket forhandlere, hvis man ved hvad man vil ha', og har tålmodighed hvis uheldet er ude og enheden skal til rep. For nogen gange er det en kamp, at få Internet firmaer til at erkende ens ret som forbruger.
Mvh. Moef